خبرگزاری کار ایران

معاون دبیرکل خانه کارگر:

مخالف ورود اتباع بیگانه با تخصص به کشور نیستیم

مخالف ورود اتباع بیگانه با تخصص به کشور نیستیم
کد خبر : ۱۵۴۱۱۷۴

معاون دبیرکل خانه کارگر گفت: ما مخالف اتباع بیگانه نیستیم اتفاقا معتقد این هستیم بر اساس نیاز بازار کار متخصص از اتباع بیگانه باید جذب شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن صادقی امروز در نشست سالانه و اردوی فصلی دبیران اجرایی، روسای خانه کارگر استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل اظهار کرد: ما مخالف اتباع بیگانه نیستیم اتفاقا معتقد این هستیم بر اساس نیاز بازار کار متخصص باید جذب شود.

وی با بیان اینکه با شیوه دولت قبل و نه با شیوه دولت کنون در راستای جذب نیروی افاغنه به عنوان نیروی کارگری در کشور موافق نیستیم، گفت: اتباعی که برای کار به کشور ما آمده‌اند کارفرمایان می توانند با جذب نیروها و گرفتن شناسنامه آن‌ها را به مار گمارند اما باقی اتباع باید از کشور اخراج شوند.

معاون دبیرکل خانه کارگر با اشاره به حضور گسترده افاغنه طی دولت قبل در کشور ادامه داد: نگاه دولت قبل به اتباع افغانی نگاه برادرانه بود بعد از سقوط نظام دموکراتیک افغانستان، این کشور به دست طالبان افتاد و مردم از انها گریزان بودند که دولت ایران از روی برادری در را بروی افغان‌ها باز کرد.

صادقی با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی برای توسعه پایدار در کشور باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: اقتصاد کشور نیازمند وصل شدن و قلاب شدن به اقتصاد جهانی است و این تعامل با جهان و همسایگان امکان‌پذیر خواهد بود.

وی به تشکیل شورای هماهنگی منطقه غرب تاکید کرد و به قطع بیمه کارگران ساختمانی اشاره کرد و گفت: در تلاش برای بازگردانی این مهم هستیم.

معاون دبیرکل خانه کارگر همچنین با تسلیت شهادت سردار و سردمدار جنبش مقاومت «سید حسن نصرالله» اظهار کرد: اتحادیه کارگران حزب الله را تشکیل دادند و به فارسی مسلط بودند و افکار باز داشتند،تا لحظه شهادت به مناطق مسکونی شلیک نمی کردند بیشتر مناطق نظامی صهیونیست مورد هدف قرار میگرفت.

صادقی بیان کرد: با شهادت « سید حسن نصرالله» فقدان بزرگی به جنبش مقاومت زده شده است، بدانید همه ما واقعا در منطقه‌ای زندگی میکنیم که منطقه بسیار پر آشوب و پرتشنجی است و آنچه که سپاه انجام داد به عنوان قدرت بازدارندگی واجب فرض می کنیم باید انجام می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر قدرت بازدارندگی نبود هرکسی از راه می‌رسید موجب ضرر و زیان برای کشور می‌شد.

معاون دبیرکل خانه کارگر اضافه کرد: حمله موشکی سپاه آنقدر اثرگذار بود که صهیونیست باور کرده بود هر آن اگر دست از پا خطا کنند کوبنده تر پاسخ خواهد داده شد و ما مطمئن هستیم قدرت بازدارندگی صهیونیست‌ها را دچار وحشت کرده است.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز