خبرگزاری کار ایران

بیانیه جبهه اصلاحات فارس به مناسبت آغاز به کار استاندار

بیانیه جبهه اصلاحات فارس به مناسبت آغاز به کار استاندار
کد خبر : ۱۵۴۱۰۶۳

جبهه اصلاحات فارس به مناسبت آغاز به کار استاندار جدید فارس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در این بیانیه که خطاب به حسینعلی امیری استاندار فارس صادر شده ، آمده است: 

جبهه اصلاحات فارس از بدو انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و با اعلام کاندیداتوری جناب دکتر پزشکیان همگام با دیگر اصلاح طلبان سراسر کشور کوشیده است با تشکیل ستاد انتخاباتی و دعوت شایسته از مردم برای انتخاب آقای پزشکیان، مسیر کشور را از رفتارهای هیجانی، انحصارطلبانه، غیر عقلانی و غیر علمی، به مسیر توسعه گرایانه همراه با عقلانیت و مشارکت عمومی سوق دهد.

جبهه اصلاحات فارس دولت چهاردهم را حاصل تلاش‌های مستمر قبل و بعد از انتخابات در جهت  خروج از بن بست‌های انحصار طلبانه و انزوای شایستگان در جهت توسعه متوازن سرزمینی می‌داند؛ دولتی که توسعه همه جانبه و پایدار کشور از جمله استان پهناور فارس به عنوان مظهر تمدن و فرهنگ و استمرار ایران و ایرانی در سایه اتحاد و همدلی را هدف اصلی خود قرار داده است.

جبهه اصلاحات استان فارس اگر چه همواره بر استفاده از ظرفیت شایستگان فارسی در بدنه دولت و مدیریت استان تاکید داشته و امیدوار بود فرزندان شایسته معرفی شده این خطه در کابینه و مدیریت ارشد استان فارس مود اعتماد دولت چهاردهم قرار می‌گرفتند، اما در عین حال انتصاب شایسته جنابعالی که سابقه خدمت در این استان پهناور را در کارنامه داشته و از مدیران خوشنام کشور بشمار می‌روید، به فال نیک گرفته و ضمن تبریک و خیر مقدم به جنابعالی موارد زیر را یاد آور می شود:

۱_ در انتصابات آتی شایسته سالاری و شایسته گزینی توأم با پاکدستی، خوشنامی و مردم مداری را با اولویت مدیران متعهد به سیاست‌های دولت وفاق در دستور کار خود قرار دهید. 

۲_ از مشورت با نخبگان سیاسی، علمی، فرهنگی و اقتصادی استان فارس در مسیر برنامه‌ریزی توسعه محور دریغ نورزید که فارس ذخیره‌ای از نخبگان و شایستگان را در دل خود جای داده اما کمتر حضوری از آنان درکنار مدیران استان مشاهده می شود.

۳_ حرمت و کرامت انسان‌ها را پاس داشته و ضابطان قضایی را به رعایت حقوق شهروندی ترغیب کنید و مانع از تندروی‌ها به بهانه رعایت دستورات شرع مقدس شوید.

۴_ برای ترمیم ساختارهای معیوب اداری و مدیریتی استان آستین همت را بالا زده و آفت مدیریت انحصارطلبانه، سفارشی و رانتی را از عرصه‌های مختلف استان دور نمایید.

۵_با علم و اطلاع از غفلت از روند توسعه کشور حسب موارد مندرج در چشم انداز بیست ساله کشور بسیاری از زیرساخت‌های استان فارس به ویژه در حوزه‌های راه، صنعت و معدن، ارتباطات، انرژی، منابع آب، میراث فرهنگی و گردشگری و بازرگانی سال‌هاست که مغفول مانده و از عقب ماندگی‌ها رنج می‌برد لذا ضرورت دارد مدیریت ارشد استان در تأمین منابع مالی و مدیریتی برای جبران عقب ماندگی‌های زیر ساختی را مدنظر قرار دهد.

۶_ در عرصه‌های اجتماعی نیز چالش‌های متعددی از جمله گسترش فقر و بیکاری، حضور نامتعارف اتباع بیگانه، میزان بالای تلفات ناشی از تصادفات رانندگی، افزایش بی رویه مهاجرت از روستاها به شهر، اعتیاد و ... نیازمند برنامه‌ریزی جدی و کارشناسانه و نرم افزاری مدیریت ارشد استان می‌باشد.

۷_ جبهه اصلاحات استان فارس انتظار دارد حسب شعارهای ریاست جمهور محترم، توجه ویژه به جایگاه نهادهای مدنی به ویژه احزاب سیاسی و تشکل‌های مردم نهاد مورد عنایت استاندار محترم قرار گرفته و در این دوره موضوع راه اندازی خانه احزاب به عنوان خواست همیشگی احزاب نیز به فرجام برسد. 

بدیهی است جبهه اصلاحات استان فارس به عنوان حامیان اصلی  رییس جمهور محترم و دولت وفاق بر خود فرض می‌داند که ضمن بیان منصفانه و مشفقانه کاستی‌ها، حامی و پشتیبان مدیریت ارشد استان باشد و آمادگی دارد در همه زمینه‌های مبتلا به استان طرح‌ها، برنامه‌ها و پیشنهادات خود را در اختیار جنابعالی قرار دهد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز