خبرگزاری کار ایران

در نشست مسئولان قضایی با مدیران آذرآب عنوان شد:

دستگاه قضایی با تمام توان پشتیبان صنایع و واحدهای تولیدی است

دستگاه قضایی با تمام توان پشتیبان صنایع و واحدهای تولیدی است
کد خبر : ۱۵۴۱۱۴۲

اتحاد رمز موفقیت در عرصه تولید است

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی گفت: دستگاه قضایی با تمام توان پشتیبان فعالان عرصه تولید، صنایع و واحدهای تولیدی در راستای تبیین جهش تولید است. به جهت کمک و پشتیبانی از تولید و صنعت، در سالی که مزین به جهش تولید است، سیاست و ریل‌گذاری قوه قضاییه تبیین شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام سعید جزایی در نشست مسئولان قضایی و استاندار مرکزی با مدیران شرکت صنایع آذرآب، افزود: قوه قضاییه تمام تلاش خود را به منظور تقویت جامعه کار و تولید و همچنین حمایت از حقوق صنعت و کارگر به کار خواهد گرفت و پشتیبان واحدهای تولیدی و صنعتی خواهند بود.

وی ادامه داد: دادگستری در راستای تولید و رفع موانع آن فعالیت و اقدامات شایسته و قابل توجهی را انجام داده است. چرا که واحدهای تولیدی و صنعتی و کارگران آنها، پیشانی کار و ردیف نخست تولید هستند و در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند و انتظار می‌رود این روند ادامه داشته باشد.

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی اظهار داشت: قوه قضاییه و به تبع آن دستگاه قضایی در استان مرکزی اهتمام ویژه‌ای در راستای تقویت تولید و همچنین جامعه کار و تولید واحدهای صنعتی و تولیدی دارد. در این رابطه به جهت وظیفه خود اقدامات و تلاش لازم را در راستای رفع موانع تولید در دستور کار خود قرار داده است.

جزایی تصریح کرد: کشوری می‌تواند پیشرفت کند که به تعالی در اقتصاد برسد. افزایش رشد تولید و شکوفا شدن آن و همچنین استفاده از ظرفیت 100 درصدی در صنایع از اهداف دستگاه قضایی به شمار می‌رود. چرا که جنگ امروز، جنگ اقتصادی است و رشد تولید، پیروزی در این جنگ را در پی خواهد داشت.

وی در ادامه صحبت‌های خود به بازدید انجام شده از شرکت صنایع آذرآب اشاره کرده و در این خصوص بیان داشت: در بسیاری از واحدهای شرکت صنایع آذرآب دور زدن تحریم‌ها و تلاش پرسنل و مدیران این شرکت به خوبی قابل مشاهده است و امیدواریم با قوت به راه خود ادامه دهد.

مدیرعامل شرکت صنایع آذرآب نیز در این نشست با بیان اینکه اتحاد رمز موفقیت در عرصه تولید است و باید مسیر اتحاد در این شرکت تداوم داشته باشد، گفت: سرعت، دقت و کیفیت در تحویل سفارشات و پروژه‌ها سبب موفقیت و سربلندی نام و آوازه این صنعت شده و تداوم این مسیر آینده درخشانی را برای آذرآب رقم خواهد زد.

ناصر مالکی افزود: شرکت صنایع آذرآب از گذشته نام و آوازه‌ای بلند داشته و کارگران و مدیران آن با همدلی و اتحاد در راستای ارتقاء این نام در حرکت هستند. این همبستگی رمز پیروزی آذرآب در سختی‌ها و مشکلات است. برای زنده نگه داشتن آوازه آذرآب، باید راهکارهای مناسب ارائه شود و موانع و مشکلات گذشته رفع گردد.

وی به برخی مشکلات حقوقی شرکت صنایع آذرآب در حوزه قضایی اشاره کرده و در این خصوص ادامه داد: این مجموعه صنعتی تقاضا دارد مقامات قضایی استان تا حد امکان در جهت تسریع در روند بررسی پرونده‌های مربوطه پیگیری‌های لازم را انجام دهند و اقدامات لازم را اجرایی کنند. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز