خبرگزاری کار ایران

طی سال گذشته صورت گرفت؛

آبرسانی سیار به بیش از 440 روستای آذربایجان غربی

آبرسانی سیار به بیش از 440  روستای آذربایجان غربی
کد خبر : ۱۴۸۸۵۵۲

کمبود آب و تنش آبی عوامل اصلی آبرسانی سیار به روستاهای استان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: در طول سال گذشته، به 446 روستای تحت پوشش و غیرتحت پوشش در استان آبرسانی سیار انجام شده است.

به گزارش ایلنا، محمد اشرفی با بیان اینکه از این تعداد روستا، 384روستا تحت پوشش و 62 روستا غیرتحت پوشش بودند، اظهار کرد: عملیات آبرسانی سیار در سال گذشته در سطح روستاهای 17 شهرستان استان انجام شده است.

وی گفت: وقوع اتفاقات در خطوط انتقال و شبکه های توزیع آب، کمبود آب در برخی مواقع سال و وقوع تنش آبی در روستاها از جمله عواملی بودند که آب شرب این روستاها بصورت سیار تامین شد.

وی افزود: در این راستا تامین آب شرب سالم و بهداشتی این تعداد روستا با استفاده از تانکرهای ثابت و سیار انجام شده است. 

اشرفی در ادامه از تداوم خدمات اجرای طرح های جهاد آبرسانی در استان خبر داد و گفت: در این راستا پروژه آبرسانی روستای لیلوس شهرستان سلماس  از 75درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی افزود: اجرای باقیمانده خط انتقال بطول یک هزار و 100 متر و تکمیل ایستگاه پمپاژ 60 متر مکعبی روستای زنگو تا لیلوس در کوتاهترین زمان ممکن اجرا خواهد شد.

اشرفی گفت: با اتمام این طرح، 110خانوار  این روستا با 395 نفر جمعیت ازنعمت آب شرب سالم و بهداشتی و پایدار بهرمند خواهند شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز