خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

مردم بهترین داوران هستند / باید در کنار نام آذربایجان، عنوان قهرمان را قرار دهیم

مردم بهترین داوران هستند / باید در کنار نام آذربایجان، عنوان قهرمان را قرار دهیم
کد خبر : ۱۵۳۸۸۵۱

وزیر کشور گفت: مردم بهترین داوران هستند و می توانند خدمتگزاران خود را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آذربایجان شرقی، اسکندر مومنی، در مراسم تودیع و معارفه استاندار آذربایجان شرقی گفت: دیروز مقام معظم رهبری در نماز جمعه ی تاریخی مطالبی فرمودند که ماندگار خواهد شد و حضور مردم در صحنه نشانگر این بود که خون های پاک شهیدان موجبات سقوط رژیم جنایتکار خواهد بود.

وی با اشاره به پیشینه تاریخی منطقه و غیرت و وحدت مردم این خطه، تاکید کرد: باید در کنار نام آذربایجان، عنوان قهرمان را قرار دهیم . 

مومنی تاکید کرد: آذربایجان شرقی در طول تاریخ در تمام تحولات سیاسی، فرهنگی و … نقش برجسته ای داشته است. 

وی گفت: قطعا آینده ی بهتری در پیش جهان اسلام و جبهه ی مصاومت و ایران اسلامی خواهد بود.

مومنی با اشاره به کرامت شهدای خدمت گفت: مردم با حضور پر شور در انتخابات فرزند آذربایجان را به عنوان رییس جمهور انتخاب نمودند . 

وزیر کشور در ادامه با اشاره به اینکه یکی از شعارها ی مسعود پزشکیان وفاق ملی بود، تاکید کرد: تشکیل دولت وفاق ملی مقدمه ای برای پیشرفت و توسعه ی کشور است، قطعا موضوع وفاق ملی وهمبستگی که شعار رییس جمهور می باشد در این استان نیز اجرا خواهد شد. 

وی با اشاره به اینکه امروز بهرام سرمست به عنوان استاندار آذربایجان شرقی معرفی خواهد شد گفت: یکی از شاخصه های مهم ایشان مردم داری و موفقیت در استانداری قم و سایر پست های دولتی وی بوده است. 

وی گفت: مردم بهترین داوران هستند و می توانند خدمتگزاران خود را انتخاب کنند. 

اسکندر مومنی، تاکید کرد : استانداران را بر اساس شاخص هایی ارزیابی می شوند. 

وزیر کشور گفت: افزایش وفاق و همبستگی در جامعه، میزان رضایتمندی مردم، ارتقا مولفه های فرهنگی در جامعه، کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش تولید و اشتغال، پیشرفت و اتمام پروژه های نیمه تمام، بهبود فضای کبب و کار، کاهش تورم و فقر در جامعه، توسعه گردشگر داخلی و خارجی از جمله شاخصه های انتخاب استاندار است.  

وی در پایان خاطرنشان شد: از تلاش های دولت سیزدهم و همچنین از تلاش های تراب محمدی در سمت سرپرستی استانداری تقدیر می کنیم . 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز