خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

آذربایجان سرمنشا تحولات تاریخی بوده است

آذربایجان سرمنشا تحولات تاریخی بوده است
کد خبر : ۱۵۳۸۸۵۴

استاندار آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان در طول ادوار مختلف سرمنشا تحولات تاریخی تاثیرگذار بوده است .

به گزارش خبرنگار ایلنا از آذربایجان شرقی، بهرام سرمست، در مراسم تودیع و معارفه استاندار آذربایجان شرقی گفت: در مقابل مردم قهرمان و قهرمان پرور آذربایجان سر تعظیم فرود می آورم که همواره تاریخ ساز بوده اند.

وی تاکید کرد: به عنوان عضوی از دولت بی صدایان، صدای تمام مردم را شنیده ایم. 

سرمست گفت: همه ی آنهایی که رای دادند و حماسه ی بزرگ آفریند و آنهایی که رای ندادند این وظیفه را بر عهده ی ما گذاشتند تا توجه و رضایت ایشان را جلب نماییم.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان با از دست دادن امام جمعه ی محبوب خود ضایعه ی بزرگی دید و این ضایعه ی دردناک را به آذربایجان تسلیت میگویم.

بهرام سرمست گفت: آذربایجان سر ایران است، آذربایجان انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده، آذربایجان در انتخابات ریاست جمهوری مبارزه ی انتخاباتی کرده است و اگر آذربایجان در انتخابات نبود الان شاید پزشکیانی نبود زیرا که سهم بزرگ رای دکتر مسعود پزشکیان از آذربایجان بود. 

وی تاکید کرد: ما نیازمند اقدامات بزرگی در جهت رفع عقب ماندگی‌های آذربایجان هستیم و شهری که جزو اولین ها شهرها بود الان دیگر اولین نیست.

سرمست درخصوص توسعه استان گفت: نگاه ما باید نگاه آینده نگر باشد و گذشته را باید پلی بسازیم برای آینده، صنایع آذربایجان دچار فرسودگی شده است و یک سری پروژه‌هایی که مطرح کردند نیازمند جبران و تکمیل زیرساخت ها است و باید یک سری از ابرپروژه ها را تکمیل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: من نماینده دولتی هستم که برنامه‌های خود را براساس وفاق ملی پیش خواهد برد و تمامی احزاب عزیز ما هستند و فرصت خدمت را برای تمام حزب‌ها فراهم خواهیم کرد.

آذربایجان سرمنشا تحولات تاریخی بوده است

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: ما فرصت آزمون خطا نداریم و استانداری قم برای من تجربه ۳۰ ساله ای بود. 

وی با اشاره به اینکه هم استان را می شناسم و هم چالش هایش را می دانم، گفت: خیران تبریز موجب افتخارات ما هستند و تبریز عنوان پرطمطراق شهر بدون گدا را مدیون این عزیزان است.

سرمست تشریح کرد: من یک اصلاح طلب معتدل هستم، وقتی در استانداری قم بودم، یک تعداد پست ها را تقسیم کرده بودند و می گفتند باید فلان مدیرکل را عوض کنی و گفتم من استاندار هستم و باید روحیه پدری داشته باشم.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: ما در استان یک فرصت تاریخی به دست آورده‌ایم و همه باید دست به دست هم بدهیم و هیچ ادعایی ندارم که کارها به اسم من ثبت شود، اگر خدمتی بی منت انجام شود آن کار ماندگار خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز