خبرگزاری کار ایران

در تماس با ایلنا مطرح شد؛

نارضایتی عمومی از عملکرد شرکت توزیع برق خوزستان در ایذه

نارضایتی عمومی از عملکرد شرکت توزیع برق خوزستان در ایذه
کد خبر : ۱۴۸۹۷۴۲

فرماندار ایذه: مشکلات را به استاندار گزارش دادیم

در پی بالاگرفتن اعتراضات عمومی در ایذه نسبت به عملکرد اداره برق و شرکت توزیع برق خوزستان، برخی از فعالین مدنی خواستار ورود جدی وزارت نیرو و استاندار خوزستان به این موضوع شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، قطعی مکرر برق، تاریکی معابر و خیابان‌های شهری و روستایی، نابسامانی مدیریتی، عدم پاسخگویی مدیران شهری و استانی مربوطه به مطالبات برحق مردم، در شهرستان ایذه، از جمله گلایه مندی شهروندان است که در تماس با ایلنا مطرح شده است. 

بنا به گزارشات دریافتی از شهر ایذه و با حضور میدانی خبرنگار ایلنا طی یک سال گذشته در این شهرستان، قطع مکرر برق و تاریکی معابر عمومی در بسیاری از نقاط شهری و روستایی جان مردم را به لب آورده است. مردمی که تنها راه اعتراض خود را فشار بر رسانه‌های عمومی و انتشار گلایه‌های خود در فضای مجازی می‌دانند. موضوعی به شدت نگران کننده که می‌توان یکی از اصلی‌ترین دلایل التهاب فضای مجازی شهر ایذه طی یک سال گذشته را مستقیما به همین موضوع که طبق گفته برخی شهروندان ناشی از ناتوانی مدیران شرکت توزیع برق استان خوزستان در رفع مشکلات حوزه برق هست، مرتبط دانست. 

البته در این میان، برخی تهدیدات و فشارهای سازمان داده شده‌ای نیز برای جلوگیری از انتقادات و انتشار اخبار مرتبط با نارضایتی از عملکرد سازمان برق وجود دارد که در صورت ادامه این تهدیدات در گزارش مفصلی به آن پرداخته خواهد شد. 

برخی فعالین مدنی معتقدند که این بی‌توجهی‌ها می‌تواند نوعی بحران سازی باشد که مسئولین ارشد شهرستان ایذه باید با آن مقابله کنند.

با رصد فضای مجازی ایذه این موضوع مشهود است که مردم با طرح موضوعات طنز مشکل خاموشی های شهر را به سخره می‌گیرند و کسی نمی‌خواهد برای رفع این معایب کاری کند. خاموشی مکرر خیابان‌های شهید قریشوندی، میدان معلم، خیابان اماکن عمومی، فلکه شورا، مسکن مهر، هلایجان و افت فشار و قطعی برق در طول شبانه روز را به عنوان پرتکرارترین پیام‌های ارسالی در فضای مجازی می‌توان دید.

در همین رابطه، خبرنگار ایلنا پس از بی‌نتیجه ماندن تلاش‌هایش جهت گفت‌وگو با علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان به سراغ فرشاد ابراهیم پور نماینده مردم شهرستان های ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون در مجلس شورای اسلامی رفت که وی در این خصوص گفت: وضعیت برق منطقه در شرایط مطلوبی به سر نمی‌برد. یک عقب ماندگی تاریخی در حوزه شبکه برق وجود دارد که باید با برنامه‌ریزی و ارائه طرح توسعه ظرف چند سال آینده این مشکلات را حل کرد. 

حسن نبوتی فرماندار شهرستان ایذه نیز به خبرنگار ایلنا گفت: خود ما هم از شرایط فعلی شهرستان و عدم توجه به کمبودها و نیازمندی حوزه برق گله مند هستیم که در همین راستا کار به جایی رسید که گزارش آن را طی نامه‌ای برای استاندار خوزستان ارسال کردیم. 

او افزود: مشکلات مربوط به روشنایی، نیاز به تامین ترانس برق، کمبود کابل و کنتور برق از جمله نیازهای مردم ایذه است که در گزارش ارسالی آمده و افزون بر آن اینکه مدیرعامل شرکت توزیع برق لازم است در این خصوص توجه بیشتری به رفع مشکلات شهرستان ایذه داشته باشند. 

نارضایتی عمومی از عملکرد شرکت توزیع برق خوزستان در ایذه

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز