خبرگزاری کار ایران

در تجمع فرهنگیان حامی پزشکیان در استان مرکزی مطرح شد:

رئیس جمهور باید در انتخاباتی با مشارکت حداکثری انتخاب شود

رئیس جمهور باید در انتخاباتی با مشارکت حداکثری انتخاب شود
کد خبر : ۱۴۹۷۷۹۱

توسعه‌گرا بودن، مشارکت‌پذیر بودن و تعامل با مردم از مهمترین ویژگی‌های پزشکیان است

حجت‌الاسلام مجید انصاری با بیان اینکه اصلاح‌طلبان معتقدند رئیس جمهور باید در انتخاباتی با مشارکت حداکثری انتخاب شود، گفت: مسعود پزشکیان انسانی صادق، کاردان و توانمند است که با برنامه و تفکر اصلاح شرایط وارد عرصه انتخابات شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام مجید انصاری در تجمع فرهنگیان حامی مسعود پزشکیان در استان مرکزی، گفت: در حال حاضر و در شرایط فعلی هیچ یک از نامزدها مانند پزشکیان توان حل مشکلات و هموار کردن مسیر توسعه کشور را ندارد.

وی ادامه داد: درآمد کشور به اضافه واگذاری‌ها کفاف هزینه‌های جاری کشور را نمی‌دهد و مرتب در حال انباشت بدهی هستیم. بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی 250 درصد بیشتر شد. در سال جاری برای سومین سال متوالی نرخ استهلاک از سرمایه‌گذاری پیشی گرفته و کشور در حوزه زیرساخت‌ها دچار فرسایش شده است.

معاون حقوقی دولت اصلاحات اظهار داشت: کشور ایران در 3 بخش نفت، منابع انسانی و طبیعی ثروتمند است. اما متأسفانه 3 سال پی در پی تورم بالای 40 درصد را تجربه کردیم و استمرار این وضع نشان می‌دهد به نقطه خطر تورم رسیده‌ایم.

حجت‌الاسلام انصاری تصریح کرد: از یک سو روزانه یک میلیون و 200 هزار بشکه نفت از کشور صادر می‌شود و از سوی دیگر مالیات نیز از تمام مشاغل خرد و متوسط و کارکنان دولت دریافت می‌شود اما مشخص نیست این همه درآمد کجا می‌رود.

معاون وزیر آموزش و پرورش دولت اصلاحات نیز در این مراسم با اشاره به اینکه 3 جریان مدافع، منتقد و مخالف وضع موجود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نامزد دارند، گفت: مسعود پزشکیان منتقد وضع موجود است و برای حل تمامی مسائل با استفاده از کارشناسان خبره راهکارهای کارشناسی دارد.

رحیم عبادی به ویژگی‌های پزشکیان اشاره کرده و افزود: توسعه‌گرا بودن، مشارکت‌پذیر بودن و تعامل با مردم به جای تصمیم گیری فردی از مهمترین ویژگی‌های پزشکیان است. وی به دنبال نهادینه کردن شایسته‌سالاری است و اعتقاد دارد افراد فاقد سواد و تخصص کافی نباید زمام امور را در دست بگیرند.

وی با اشاره به اینکه حال آموزش و پرورش و حال ملت ایران خوب نیست و جامعه نیازمند طبیبی حاذق است تا به صورت بنیادی حال مردم را خوب کند، ادامه داد: بکارگیری کارشناسان متخصص و کارآمد در لایه‌های مدیریتی کشور رویکرد اصلی مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز