خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد امید پزشکیان در البرز مطرح کرد؛

پزشکیان به دنبال لشکرکشی خیابانی و افزایش اختلافات و تنشها نیست

پزشکیان به دنبال لشکرکشی خیابانی و افزایش اختلافات و تنشها نیست
کد خبر : ۱۴۹۸۳۵۹

رئیس ستاد امید استان البرز در جمع فرهنگیان حامی دکتر پزشکیان گفت: سیاست یک کنش جمعی برای خیر عمومی با هدف کاهش مرارت‌هاست و نمی‌توان با مؤلفه‌های صرفاً اخلاقی و نگاه عاطفی،فضای سیال و دینامیک آن را به آرزوهای آرمانگرایی و ایده ال های دست نیافتنی استاتیک تقلیل داد.

به گزارش ایلنا از البرز، حسین رحمانیان در جمع فرهنگیان حامی دکتر پزشکیان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: همانطور که آقای پزشکیان تصریح کردند ما به کسانی که رای دادن را عبور از اخلاق و رویگردانی از حقوق معترضان تفسیر می‌کنند و انگیزه‌ای برای رای دادن ندارند احترام می‌گذاریم اما این دوستان چه راه جایگزینی برای خروج از ضعیت فعلی ارائه کرده‌اند؟

رحمانیان با انتقاد از عده‌ای که فقط دم از یاس و ناامیدی می‌زنند،اضافه کرد: ما منکر نقاط ضعف و کاستی‌های دولت دوازدهم نیستیم اما اگر همه شاخص‌ها و نتایج آن دوره بویژه شاخص فلاکت را در مقایسه با تمام ادوار هفتادسال اخیر، طبق آمار دقیق بانک جهانی و موسسات بین المللی و نه آمارهای داخلی، بررسی کنید می بینید که در دوره اول روحانی کمترین رقم را داشته اما به موازات عده‌ای در داخل که با تمام توان روحانی را تخریب می‌کردند و اتفاقاً ۶ ماه پس از انتخابات شکوهمند ۹۶ در مشهد شعار *اصلاح طلب، اصولگرا،دیگه تموم ماجرا* را سر دادند شبکه‌های معاند خارج از کشور بودند که دقیقاً همان حرف‌ها و همان شعارها را می‌دادند و به مثابه دو لبه قیچی رشته امید مردم را بریدند و سرمایه‌های اجتماعی را یک به یک به مسلخ مطامع سیاسی خویش بردند،دریغ از اینکه بازی خطرناکی را آغاز کردند البته این حقیقتی است که مورخان تیزبین و تحلیلگران منصف ثبت خواهند کرد.

رئیس ستاد امید استان البرز با اشاره به اخلاق گرایی و خویشتن‌داری مسعود پزشکیان در مناظره‌های تلویزیونی اظهار کرد: خیلی‌ها می‌گویند چرا پزشکیان در مناظره‌ها فریاد نکشید و علیه تمامیت خواهان سخن نگفت؟ چرا شور نیافرید و ترمز نبرید؟ بنده حقیر در پاسخ به این عزیزان می‌گویم اتفاقاً نقطه قوت و نشانه خرد پزشکیان همین است زیرا او می‌داند که از دعواهای سه دهه اخیر جز درد و رنج و محنت چیزی عاید مردم نشده و جز حذف عده‌ای دلسوزان به خاطر همین برچسب زدن‌ها ثمری نداشته ایم. پزشکیان به دنبال تعامل با *حاکمیت است نه تقابل با سایر ارکان حکومت* او به دنبال لشکرکشی خیابانی و افزایش اختلافات و تنشها نیست او تمام قد برای ایران ایستاده است زیرا می‌داند که وطن تحمل هیچ گونه تنش و آشوب مجدد را ندارد.

وی افزود: پزشکیان به دنبال انسجام و تعامل است هم با حاکمیت و هم با مردم و چه بسا با همین روحیه صداقت و میانداری که پیشه کرده است بتواند دردهای مزمن و مطالبات مردم را التیام بخشد.

رحمانیان با تاکید بر ممتاز بودن تجارب مدیریتی پزشکیان گفت: وقتی هر یک از رقبایش وعده‌های مختلف و غیرقابل اجرایی اعم از دادن زمین و طلا و پول پاشی و...  دادند او نشان داد که هرگز حاضر نیست وعده‌ای بدهد که نتواند به آن عمل کند.

رییس ستاد امید استان البرز در ادامه بیان کرد: به او گفتند داد بزن! به او گفتند وعده بده! به او گفتند بجنگ! به او گفتند رقبایت را ضایع کن! اما او هرگز چنین کاری نکرد و چه زیبا ثابت کرد که یک ایرانی وطن دوست و یک مسلمان با اخلاق است و  حاکمیت نیز می‌داند او نه سودای نشستن بر کرسی‌های بالاتر و نه قصدی برای کشمکش و دعوا دارد به همین دلیل قوه عاقله جبهه مقابل و حتی طیف کثیری از اصولگرایان جذب مرام و اخلاق او شده‌اند.

رحمانیان با تشریح شرایط سخت اجتماعی اقتصادی و مخاطرات سیاسی بین‌المللی تصریح کرد: مردم خسته‌اند، رمق ندارند؛ نمی‌خواهند شاهد یک درگیری تازه و کشمکش و انتقام و دعوا باشند. این ملت رشید که نجیبانه دردهای زیادی را تحمل کرده در شرایط سختی به سر می‌برند می‌دانند ایران امروز ما به مردی از جنس علم و عمل و ادب و تقوا و پاکدستی نیاز دارد که نشان داده وقتی بحث حقوق مظلومی در میان باشد گردنش را برای احقاق حقوق مظلوم می‌گذارد شجاعانه پای آن می‌ایستد.

رئیس ستاد امید با تشکر از فرهنگیان که همواره فعال‌ترین قشر در تحولات جامعه بوده‌اند گفت: معلمان به عنوان یک گروه اجتماعی اثرگذار و به عنوان قشری که علی رغم گلایه‌های بسیار از تنگناهای معیشتی دل در گروی آبادانی میهن عزیز دارند باز هم به میدان آمده‌اند و تقریباً بیش از نیمی از ارکان ستادها را تشکیل داده‌اند لذا انتظار می‌رود با رای اولی‌ها،خانواده‌ها و تمامی مخاطبان خود گفتگو کنیم و آنها را برای حضور در پای صندوق‌های رای قانع کنیم.

رحمانیان در پایان از اجرای طرح "گفتگو و تریبون آزاد با حضور رای اولی‌ها" و همچنین اجرای طرح "سفیران امید" برای حضور در بین اصناف و اقشار به منظور دعوت از آنها برای مشارکت به عنوان دو برنامه اصلی ستاد امید سخن گفت و اظهار امیدواری کرد که مردم ایران روز نهم تیر ماه پیروزی دکتر مسعود پزشکیان را جشن بگیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز