خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام شیخ قدرت‌الله علیخانی:

بگذارید مردم آزادانه رای بدهند/ فروش رای حرام است

بگذارید مردم آزادانه رای بدهند/ فروش رای حرام است
کد خبر : ۱۴۹۸۴۲۵

حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ قدرت‌الله علیخانی گفت: امروز شنیده میشود عده ای بسته معیشتی میدهند و بین آن عکس آقایان هم هست، اینها خیانت به مردم است و این کار و فروش رای حرام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ قدرت الله علیخانی در همایش حمایت از دکتر مسعود پزشکیان که در حسینیه امام خمینی روستای خیارج برگزار شد اظهار کرد: در این ایام نزدیک به انتخابات هر کدام از نامزدها از مدیریت های خود میگویند و شاید مناظرات را هم دیده باشید، بارها گفتم که این مناظرات که برقرار شد و به مدیریت صدا و سیما انجام شد آن طور که باید اثری در جامعه نداشت.

وی با اشاره به ضعف های مناظرات گفت: سوال ها خیلی قابل توجه نبود و نامزدها را محدود کرده بودند  که فقط به سوالات صدا و سیما جواب دهند که مناظره حساب نبود و مثل کلاسی بود که معلم سوال و نماینده ها پاسخ میدادند شده بود، به هر ترتیب این برنامه ها تمام شد و حالا تصمیم مردم مانده که کدام یک را انتخاب کنند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: چند کاندید هستند که آزادید به هر کدام رای دهید ولی از نظر کارشناسی و سیاسی و شناختی با نظر الله هادی خامنه ای که امروز در کنار ما هستند و بیشتر شخصیت های قابل توجه کشور، از خاتمی تا کروبی پیام داده اند که به پزشکیان رای میدهیم و تمام سیاسیون به میدان آمده و حالا مردم باید پای صندوق آمده و کار را تمام کنند.

علیخانی بیان کرد: اگر شرایط خوبی نمی‌بیند و کسانی که در کشور مسئول هستند نتوانسته اند به وعده های خود عمل کنند و مشکلات معیشتی را رفع کنند و گرانی به بار آورده اند، به عهده مردم است که این افراد را پشت سر بگذارند.

وی ادامه داد: من در این ایام به بخش های مختلف و روستاهای بزرگ رفتم با اینکه چند سالی بود از سیاست به کنار و سخنرانی نمی‌کردیم اما امروز روزنه ای باز شده برای فضای بهتر و آزادی بیشتر و امکانات بیشتر و برای کاهش تورم و اصلاح  مسائل فسادی کشور؛ لذا حس تکلیف کردیم چرا که این اقلیت به چیزی رحم نمی‌کنند.

علیخانی عنوان کرد: در مناظره دیدیم که چطور با آقای پزشکیان برخورد میکردند، به او می‌گفتند نمی‌گذاریم رییس جمهور شوی؛ عزت مال خدا و مومنین است و کسی نمی‌تواند جلوی عزت کسی را بگیرد. ما فکر نمی‌کردیم محیطی پیش بیاید و ما هم مأیوس بودیم و گفتیم باید به خدا بسپاریم، الان هم آینده را با روزنه که باز شده به خدا می‌سپاریم.

علیخانی تبیین کرد: اینها از کجا آمده اند؟ آیا طالبان هستند که میگویند نمی‌گذاریم؟ همه مردم در کشور حق دارند، مردم دیدند چطور مدیریت میکنید؟ ما وضع سکه، گوشت، مرغ و اداره کشور توسط شما را دیده ایم. حالا هم بهانه کرده اند رییس جمهور شهید شده، بله رجایی و بهشتی و شهدای محراب شهید شدند.

وی تاکید کرد: حواستان باشد برخی فرمانداران و بخشداران چنان چسبیده‌اند به پست که نمی‌توانند بی طرف باشند، خودشان در هر ستادی می آیند ولی از جانب ما اگر حرکتی از کسی که در دولت فعال است بشود صبح جابه‌جا یا عزل میشود. شاید خدا اراده کرده باشد که شما را بیاورد پایین و بقیه را بالا ببرد و جز خدا و شما مردم کسی نمی‌تواند  جایگاه ها را از دست حاکمان بگیرد.

وی با اشاره به تیتر برخی روزنامه های دولتی مطرح کرد: امروز روزنامه ای نوشته است که خاتمی و اصلاح‌طلب ها آمده اند و این آمدن شیطانی و استکباری است! در حالی که کشور به مشارکت نیاز دارد در این شرایط سخت که در تهدید و تحریم هستیم، در وضعیتی که ممکن است ترامپ رییس‌جمهور شده و روزگار ما را سیاه کند، با این حال اگر مردم ۶٠ درصد پای صندوق بیایند و در انتخابات شرکت کنند خطرها رفع میشود.

وی مطرح کرد:  زمانی مردم پای صندوق نمی‌آمدند و این‌ها فحاشی می‌کردند و حالا هم که پای صندوق آمده‌اند باز هم فحاشی می‌کنند، اینها بلایی هستند که  به جان کشور افتاده اند و امیدواریم خدا شرشان را کم کند.

علیخانی تاکید کرد: به مسئولان اجرایی استان می‌گوییم بیطرف باشید و مراقب باشید، امروز  شنیده میشود عده ای بسته معیشتی میدهند و بین آن عکس آقایان هم هست، اینها خیانت به مردم است و این کار حرام است.

این چهره اصلاح طلب توصیه کرد: اول صبح رای بدهید چرا که ممکن است هر چه به ساعات پایانی نزدیک شویم اگر ببینند حضور طرفداران آقای پزشکیان بیشتر است ممکن است زمان را تمدید نکنند. توصیه می‌کنم رای را خودتان بنویسید و اگر کسی پرسید به چه کسی رای می دهید بگویید فضولی نکنید.

علیخانی بیان کرد: آقایان چرا زمان های دیگر نمی آیند  بسته معیشتی بدهند؟ تا دیروز به فکر مردم نبودید! اینها بیت المللی است، رای و شخصیت شما ارزش دارد! رای نفروشید، مستقل باشید و ملی فکر کنید.

وی مطرح کرد: برخی مدیران میگویند چرا علیخانی این حرف ها را میزند! چون اعمال شما را میبینم که نمی‌گذارید مردم آزادانه رای دهند.

علیخانی یادآور شد: دنیا کشور ما را تهدید میکند ولی ما قوی هستیم و سربلند، درست است که الان اسراییل و آمریکا را به ذلت آورده ایم اما این معنایش این نیست که تهدید رفع شده! عراق و لیبی و افغانستان را ببینید که هنوز درست نشده بنا بر این برای قدرتمند شدن باید تلاش کرد.

وی در خاتمه گفت:  من هم  مثل شما اعتراض دارم و سه سال سکوت کردم ولی حالا آمدم و میبینم روزنامه دولتی می‌نویسد که خاتمی آمده و دعوت شیطانی است، من میگویم که شما شیطانی هستید، من از آقای خامنه ای دعوت کردم که شما بتوانید ببینید شخصیت های بزرگ چه کسی را تایید می کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز