خبرگزاری کار ایران

وزیر سابق آموزش و پرورش:

پزشکیان از حق معلمان و دانش‌آموزان دفاع می‌کند/ پزشکیان سراغ کسانی می‌رود که بتوانند گره گشایی کنند

پزشکیان از حق معلمان و دانش‌آموزان دفاع می‌کند/ پزشکیان سراغ کسانی می‌رود که بتوانند گره گشایی کنند
کد خبر : ۱۴۹۷۸۰۲

وزیر سابق آموزش و پرورش گفت: پزشکیان سراغ متخصصانِ صادق می رود که بتوانند گره گشایی کنند و به امثال من که به حمایت از او سخنرانی می‌کنیم، وعده پست و مقام نداد اما قول داد از کسانی که حرف حق زدند و به ناحق گرفتار شدند دفاع کند از جمله «معلمان» چراکه او آدم بی باکی است.

به گزارش ایلنا از البرز، سید محمد بطحایی، دوشنبه شب در حمایت از مسعود پزشکیان به ستاد مردمی این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کرج آمد و در جمع حاضران و حامیان، اظهار کرد: با حضور 6 نامزد انتخاباتی 6 مسیر داریم که باید انتخاب کنیم که چهار سال آینده از کدام مسیر حرکت کنیم ؟

وی بیان کرد: کشور با مسایلی در حوزه های اجتماعی ، اقتصادی و غیره مواجه است و باید در انتخابات تصمیم بگیریم که از کدام راه مسایل حل شود.

وزیر سابق آموزش و پرورش گفت: جمعه پیش رو تعیین کننده است، بنابراین پاسخ سوالات را پس از روز هشتم تیر باید پیدا کنیم، چرا که شماها انتخاب کردید بنابراین دورهم جمع شوید و کمک کنید تا کسانی که رای نمی دهند نیز انتخاب کنند .

بطحایی در ادامه به ویژگی های مسعود پزشکیان اشاره کرد و گفت: خانه پزشکیان عین خانه معلمان است درحالی که به عنوان جراح قلب می تواند میلیون ها تومان دربیاورد اما خانه ای ساده دارد.

وی اضافه کرد: چندی پیش ویدئویی از یک نماینده مجلس که سه دوره با پزشکیان هم دوره بوده و از اصولگرایان است دیده شده که به عنوان اصولگرایی که خط سیاسی متفاوت با پزشکیان دارد گفته دل پزشکیان فقط برای مردم می‌تپید و منافع مردم ، کشور برایش مهم است.

بطحایی گفت: دل پزشکیان برای ایران و جوانان ایرانی است و می دانیم که امروز برخی از دانش آموزان با برنامه ریزی به دنبال مهاجرت به کشورهایی هستند که آوردن اسم آنها خجالت آور است اما پزشکیان با برنامه‌ریزی دل این دانش آموزان را نیز محکم خواهد کرد .

وزیر سابق آموزش و پرورش گفت: پزشکیان اخلاق را فدای سیاست نمی کند بنابراین همه امتیازش خدمت به کشور است اما برای خدمت نباید اخلاق را زیر پا گذاشت .

بطحایی با یادآوری اینکه قبل از سال 88 سیاستمداران وقیحانه و چشم در چشم به مردم دروغ نمی گفتند، اضافه کرد: پزشکیان معتقد است که این انقلاب اسلامی با همه خون‌هایی که ریخته شده امکان درست شدن دارد .

بطحایی تاکید کرد: در روز جمعه هرکدام از ما در خانواده افرادی داریم که دلسرد هستند بنابراین تک تک ما معلمان افرادی که تمایل به رای دادن ندارند را باید پای صندوق های رای آورده و به پزشکیان رای دهیم .

وی یاد آور شد: در مناظره و فضای مجازی گفته شده بطحایی خودش را به آب و آتش می زند تا در دولت چهاردهم پست بگیرد اما خواهید دید که پس از رییس جمهور شدن پزشکیان ، او با هیچ کدام از ما عقد اخوت ندارد و گفته است که برای نجات ایران افراد متخصص و صادق می خواهد بنابراین قرار نیست اگر سخنرانی کردیم سهم خواهی کنیم.

بطحایی با تاکید بر اینکه پزشکیان سراغ کسانی می رود که بتوانند گره گشایی کنند، گفت: پزشکیان قول داده از کسانی که حرف حق زدند و به ناحق گرفتار شدند دفاع کند و تمام تلاش را خواهد داشت از جمله معلمان چراکه او آدم بی باکی است .

در ادامه وزیر سابق آموزش و پرورش در پاسخ به سوالی مبنی براینکه رتبه بندی معلمان به کجا رسید گفت: رتبه بندی معلمان همین قدم کوتاهی که در دولت سیزدهم برداشته شد دستش درد نکند بنا بر عقیده پزشکیان وقتی که کاری تخصصی انجام نشود به ضد خود خواهد بود .

وی افزود: رتبه بندی معلمان از دولت روحانی شروع شد در آن موقع من معاون مالی و اداری بودم به دلایلی ادامه ندادیم پول آن نیز برقرار شد، امروز هم آن اتفاق افتاده بجای انگیزه برای معلم به ضد عمل کرده و معلمان را به جان هم انداخت .

بطحایی گفت: رتبه بندی اجرای ناقص دارد چون تخصصی برخورد نشده، براساس بند ماده 69 قانون خدمات کشوری برای همه کارکنان دولت بدون اینکه رتبه بندی باشد دارد اجرا می شود، بنابراین ناجوانمردی نمی کنم دست دولت سیزدهم درد نکند بالاخره قدمی جلو رفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز