خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد امید پزشکیان در فارس در گفت‌وگو با ایلنا:

در دولت پزشکیان، نیروهای علمی و خردمند حضور خواهند داشت

در دولت پزشکیان، نیروهای علمی و خردمند حضور خواهند داشت
کد خبر : ۱۴۹۸۰۸۲

رئیس ستاد امید پزشکیان در استان فارس ابراز امیدواری کرد که در روزهای آینده شاهد جنبشی از قشر جوان باشیم تا آقای پزشکیان بتواند در دوره اول انتخابات وارد قوه مجریه شود.

«مسعود رضایی» رئیس ستاد امید پزشکیان در استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا افزود: قشر جوان همواره پویا و سرزنده هستند و در حرکات سیاسی حرف اول را می زنند؛ اما امروزه، به دلیل برخوردهایی که صورت گرفت، بعضا کرخت و ناامید شده‌اند. متاسفانه نقش قشر بانوان هم بر اثر موضوعاتی مانند حجاب در مسائل سیاسی کمرنگ شده است و تمام این موضوعات سبب شده تا نارضایتی هایی شکل بگیرد. 

نماینده اسبق شیراز با بیان اینکه فضای سرد انتخاباتی در انتخابات مجلس دوازدهم مورد اقبال تعداد کمی از مردم قرار گرفت، ادامه داد: اگرچه انتخابات به عنوان یک رکن اساسی در دموکراسی کشور به شمار می رود اما این فضای سرد سبب شد تا افراد تمایلی به حضور در این موضوعات نداشته باشند. 

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه با بیان اینکه با شهادت رئیس جمهور فقید، شوک بزرگی به جامعه وارد شد و فضای کشور آمادگی این اتفاق بزرگ را نداشت، تصریح کرد: قانع کردن مردم برای مشارکت در این برهه زمانی امری سخت و دشوار بود. 

رضایی با اشاره به اینکه افرادی که همواره دلسوز کشور هستند و مشارکت در موضوعات سیاسی را دوست دارند، ولو اینکه منتقد وضع موجود نیز باشند، تمایل دارند که حضور پر رنگی در تمام اتفاقات داشته باشند، افزود: مردمی که در وضعیت بدی از معیشت به سر می برند و تحت فشار قرار دارند، همواره تمایل دارند به فردی رای بدهند تا بتواند گشایشی ایجاد کند. 

به اعتقاد عضو کمیسیون اجتماعی مجلس دهم افراد فهیم و دلسوز کشور در این چند روزه به حرکت درآمده‌اند و نتیجه مناسبی نیز دریافت کرده‌اند، یادآور شد: قطعا این افراد خواستار آن هستند، چهره ای که به اندیشه آن ها نزدیک تر است، در انتخابات پیروز شود. 

رئیس ستاد امید پزشکیان در استان فارس  با بیان اینکه بی میلی و رخوت در جامعه، زمانی ایجاد می شود که افرادی مانند آقای پزشکیان و هم اندیشه های وی به تائید شورای نگهبان نرسند و تعداد زیادی از افراد در انتخابات شرکت نکنند و صندوق ها نیز خالی بمانند، تصریح کرد: تائید آقای پزشکیان توسط شورای نگهبان بیانگر این است که وی به قاطبه مردم نزدیک است و این مهم سبب شده تا جنبش بسیار خوبی در هواداران آقای پزشکیان و اصلاح طلبان ایجاد شود. 

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اینکه عدم ایجاد حرکت در میان قشر جوان از ضعف های انتخابات به شمار می رود، گفت: امیدواریم در روزهای آینده شاهد جنبشی از قشر جوان باشیم تا آقای پزشکیان بتواند در دوره اول انتخابات وارد قوه مجریه شود. 

 رئیس ستاد امید پزشکیان در استان فارس گفت: آقای پزشکیان به عنوان فردی صادق و راستگو و کسی که هیچ وقت حتی مصلحتی هم دروغ نمی گوید؛ بعضا در اعتقاداتش راسخ است و همیشه سعی می کند محکم و قاطع از اهدافش دفاع کند. 

رضایی با بیان اینکه زندگی شخصی آقای پزشکیان ساده و معمولی است، افزود: او اعتقاد محکمی به وحدت و انسجام دارد و به رغم اینکه در مجلس دهم پیشنهاد ریاست مجلس را به آقای پزشکیان دادیم، اما وی به دلیل انسجام نپذیرفت. 

نماینده اسبق شیراز با بیان اینکه پزشکیان به دلیل داشتن تحصیلات عالی می پذیرد که در برخی موضوعات نیاز به کارشناس است، عنوان کرد: این ویژگی آقای پزشکیان باعث می شود تا وی از نیروهای علمی و خردمند و در حوزه سیاست خارجی نیز از دیپلمات های مجرب استفاده کند. 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس دهم با اشاره به اینکه آقای پزشکیان در صورت رئیس جمهور شدن باید تیمی را کنار خود قرار دهد که منجر به توسعه شود، گفت: دکتر پزشکیان هیچ وقت ادعای اقتصاددان بودن ندارد و همیشه شنوای تمام موضوعات اقتصادی است و قرار دادن مشاور و متخصص از ویژگی های منحصر به فرد آقای پزشکیان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز