خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی نظام پیشنهادات در کمیته امداد استان البرز

راه‌اندازی نظام پیشنهادات در کمیته امداد استان البرز
کد خبر : ۱۴۸۲۵۳۹

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد البرز از راه‌اندازی نظام پیشنهادات در کمیته امداد استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، فتحعلی عزیزی با اشاره به راه‌اندازی نظام پیشنهادات در کمیته امداد البرز، اظهار کرد: مردم نیک‌اندیش و خیرخواه استان البرز می‌توانند با پیشنهادات خود در تصمیم‌سازی برای مدیریت جریان خیر و احسان در استان البرز و پویایی سازمان‌های حمایتی مشارکت کنند.

وی با اشاره به راه‌اندازی نظام پیشنهادات در کمیته امداد خاطرنشان کرد: هدف اصلی از این اقدام، بسـط و توسـعه ی همفکـری کارکنـان، خـانواده هـای آنـان و عمـوم مـردم در تصمیم سازی های مدیران ارشد و نیز ارائه ایده های جدید در راستای بهینـه سـازی سیاسـتها و برنامـه هـا، فرآینـدها، خدمات، منابع انسانی، سیستم های اطلاعاتی و ضوابط امداد ایجاد می شود.

عزیزی بیان کرد: نظام پیشنهادات می‌تواند بستر خوبی را فراهم کند تا مدیران ارشد در تصمیم‌گیری درست و همچنین بهبود عملکرد و ارتقای خدمات به نیازمندان گام‌های مؤثری را بردارند.

وی افزود: با جلب مشارکت گروه‌های مختلف در قالب نظام پیشنهادات به راحتی می‌توان بسترهای اعتلای خدمات به نیازمندان و بهبود عملکرد و کارایی مؤثر را فراهم کرد.

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد استان البرز گفت: در این راستا کمیته امداد استان البرز آماده دریافت تمام ایده‌ها، نظرات و طرح‌های پیشنهادی حوزه‌های تخصصی صاحب نظران، همکاران و مردم نیکوکار است.

عزیزی اضافه کرد: مردم خیراندیش استان البرز می‌توانند با پیشنهادات خود در تصمیم‌سازی برای مدیریت مناسب جریان خیر و احسان در استان و پویایی و تحرک بخشی سازمان‌های حمایتی مشارکت جدی را داشته باشند.

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد استان البرز بیان کرد: مراجعین پس از ورود به سامانه از قسمت پیشنهادهای مردمی، نسبت به ثبت پیشنهاد خود می‌توانند اقدام لازم و مؤثر را انجام دهند.

عزیزی با اشاره به شرایط پیشنهادات در این سامانه گفت: پیشنهادها باید در راستای بهبود اهداف و برنامه‌های امداد، بهبود فرایندهای فعلی، ارتقای ارائه خدمات امداد و مطلوبیت وضعیت خدمت‌رسانی به نیازمندان، توسعه مشارکتهای مردمی در جهت رفع نیاز مددجویان و توانمندسازی فکری و معیشتی خانوارهای تحت حمایت این نهاد، قابلیت اجرایی، شفاف و صریح، هدفمند و تؤام با راهکارهای عملی باشد.

مدیر برنامه‌ریزی کمیته امداد استان البرز تصریح کرد: پس از ثبت پیشنهاد در سامانه Pishnahadat.emdad.ir کد پیگیری به تلفن همراه پیشنهاد دهنده ارسال می شود که می تواند تمام مراحل بررسی پیشنهاد خود را در سامانه رصد و پیگیری کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز