خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

آینده اقتصادی قزوین درخشان و شکوفا خواهد بود

آینده اقتصادی قزوین درخشان و شکوفا خواهد بود
کد خبر : ۱۴۵۰۹۶۹

استاندار قزوین گفت: در حال حاضر در استان قزوین اتفاقات خوبی در زمینه حمایت از تولید انجام می‌شود و سرمایه‌گذاری‌های خوبی در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، خدماتی، بهداشت و درمان در حال انجام است و می‌تواند آینده استان را درخشان‌تر و شکوفاتر از وضعیت فعلی کند.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی اعلایی در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان قزوین گفت: یکی از عمده‌ترین مطالبات مردم در شرایط فعلی موضوعات اقتصادی است و یکی از الزامات برای اثرگذاری در این حوزه توجه به رشد و توسعه ظرفیت‌های اقتصادی است.

استاندار قزوین افزود: اقتصاد به معنای پرداخت تسهیلات و موارد مشابه این موضوع نیست و در این جلسه باید موضوعات کلان و سیاست‌گذاری‌های مسیرهای توسعه‌ای استان مطرح شود.

 وی با اشاره به اینکه بخشی از فعالیت‌های اقتصادی برکات غیراقتصادی هم دارد، اضافه کرد: با حمایت‌های بخش بانکی استان در تامین تجهیزات تشخیصی حوزه بهداشت و درمان، سرمایه‌گذاری‌های خوبی در این حوزه انجام شده است و منجر به افزایش رفاه و آسایش مردم شده است و مردم دیگر نیاز نیست برای تشخیص برخی از بیماری‌های خود به تهران بروند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اظهار کرد: در حوزه اشتغال، قزوین در مقایسه با استان‌های دیگر و میانگین کشوری مناسب است ولی نباید فراموش کرد که در حفظ اشتغال، فعالان حوزه صنعت، کشاورزی و خدماتی دشواری‌های زیادی را متحمل می‌شوند و از تمامی فعالین اقتصادی استان به دلیل حفظ فرصت‌های شغلی تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: دستگاه‌های اقتصادی و بانک‌ها در این شرایط باید در کنار فعالان اقتصادی باشند و براساس اختیارات قانونی تسهیل‌گری‌های لازم را انجام دهند.

اعلایی با اشاره به فرارسیدن ایام انتخابات گفت: انتخابات با اعلام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی بیشتر از گذشته وارد فاز عملیاتی می‌شود و تبلیغات هم به زودی آغاز می‌شود و امیدواریم مردم با دقت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رای برای اعتلای بیش از پیش استان قدم بردارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز