خبرگزاری کار ایران

یک فعال سیاسی در گفت‌وگو با ایلنا:

پزشکیان به مدیریت نخبگان بجای مدیریت پخمگان اعتقاد راسخ دارد

پزشکیان  به مدیریت نخبگان بجای مدیریت پخمگان اعتقاد راسخ دارد
کد خبر : ۱۴۹۷۵۷۸

پزشکیان از روحانی صادق‌تر و از خاتمی شجاع‌تر است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: هزینه ی اصلاحات به مراتب کمتر از انقلاب است و کارآمدی آن را بیشتر می‌دانم.

هرمز ربانی فعال سیاسی اصلاح طلب گیلانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در رشت گفت: تجربه‌ی تحریم انتخابات در دنیا تجربه‌ی موفقی نبوده است. اکنون گزینه‌ای در انتخابات داریم حتی اگر گزینه‌ی حداکثری نباشد. تجربه‌ی خالص سازی رقیب نشان داده که این روش فاجعه بار است و یکدستی حاکمیت بر مشکلات افزوده است.

وی افزود: هزینه‌ی اصلاحات به مراتب کمتر از انقلاب و کارآمدی آن را بیشتر می‌دانم. آنها که از تحریم انتخابات سخن می‌گویند، دورنمایی روشن و شفاف ارائه نمی‌دهند و تحریم انتخابات دیگر برای آنها تبدیل به هدف شده است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: باید در بهبود وضعیت کشورمان نقش داشته باشیم. حتی اگر این نقش آفرینی ایده آل و حداکثری نباشد. از آدم های کوچک در سطوح مدیریتی کشور خسته شده ایم و اثرات منفی آن را در زندگیمان تجربه کرده‌ایم.

ربانی اظهار داشت: از نگاه به شرق که اکنون تبدیل به شبه وابستگی به شرق شده نگرانیم و تعامل با دنیا را چه شرق و چه غرب به نفع کشورمان می‌دانیم. 

وی افزود: وضعیت معیشتی اکثریت جامعه فاجعه بار است و ادامه‌ی این روند را فاجعه ای جبران ناپذیر می‌دانم. یک تغییر خواه هستم و باور دارم دکتر پزشکیان در این انتخابات می‌تواند تغییر ایجاد کند.

ربانی افزود: آگاهانه تصمیم گرفته‌ام که رای بدهم و پزشکیان را انسانی راستگو، پاکدست و با ضریب هوشی بالا می‌دانم. او کارنامه‌ای موفق داشته و به کارکردش امید دارم. پزشکیان فردی شجاع و رک‌گو بوده که در سختی‌ها حرفش را زده و لکنت نداشته است.

وی اظهار داشت: پزشکیان چالش‌های مدیریتی کشور را می شناسد و برای حل مشکلات از عقل جمعی کمک می‌گیرد. به مدیریت نخبگان بجای مدیریت پخمگان اعتقاد راسخ دارد که با این ایده امید دارم تا از خروج نخبگان کشورم جلوگیری شود.

وی تاکید کرد: پزشکیان از روحانی صادق تر و از خاتمی شجاع تر است.

ربانی افزود: وی تحصیل کرده ی کوپنی با مدرک قلابی نیست و سطوح علمی و مدیریتی را به شایستگی طی کرده است و در دو قوه ی مجریه و مقننه در سطوح بالا کار کرده و شایستگی خود را به اثبات رسانده است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گیلانی افزود: کشورم بیمار است و او طبیب، اگر بر نخیزم و از این فرصت استفاده نکنم، شاید دیگر هیچ وقت خود را نبخشم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز