خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام و المسلمین شیخ قدرت‌اله علیخانی:

قزوینی‌ها نشان دادند مقبولیت و محبوبیت دکتر ظریف بی‌حد و مرز است

قزوینی‌ها نشان دادند مقبولیت و محبوبیت دکتر ظریف بی‌حد و مرز است
کد خبر : ۱۴۹۸۲۹۳

عاشقان وطن و حامیان پزشکیان پای نجات ایران ایستاده اند

نماینده ادوار مجلس گفت: قزوینی‌ها با حضور پرشور خود در گردهمایی حمایت از دکتر پزشکیان نشان دادند، محبوبیت و مقبولیت دکتر ظریف به اندازه‌ای است که اگر روزی خودش بخواهد رئیس جمهور شود نیاز به تبلیغ ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام و المسلمین شیخ قدرت‌اله علیخانی در همایش طرفداران دکتر مسعود پزشکیان که در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد، ضمن تبریک عید بزرگ غدیر خم، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در این همایش امید را در دل ما زنده کرد چرا که سال‌ها است که قزوین چنین اجتماعی را به خود ندیده بود. انشاءالله با حضور گرم شما مردم در پای صندوق‌های رأی و حمایت از دکتر مسعود پزشکیان، در فضای بزرگتری جشن پیروزی خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: از دکتر محمد جواد ظریف وزیر سابق امور خارجه شکر و قدردانی می‌کنیم که به دعوت مردم فرهنگ دوست قزوین لبیک گفتند و امروز به دیار مینودری آمدند.

نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: این حضور  چشمگیر مردم قزوین برای دیدن آقای ظریف، ما را شگرف کرد و از این بابت از مردم شریف قزوین کمال تشکر را داریم و مطمئن شدیم که مردم ظریف دوست هستند و اگر روزی ایشان بخواهد رئیس جمهور این کشور شود، به قدری محبوبیت و مقبولیت دارد که نیاز به تبلیغ ندارد.

وی افزود: امروز بزرگان و چهره‌های شاخصی چون دکتر فیاض زاهدی به عنوان یکی از فعالین سیاسی جبهه اصلاحات، هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار سابق قزوین در این گردهمایی حضور دارند که بر تمامی این عزیزان درود می‌فرستم.

وی گفت: فردا چهارشنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۳ میزبان آقای سید هادی خامنه‌ای در شهر خیارج از توابع شهرستان بوئین زهرا خواهیم بود و از تمامی شهروندانی که در این گردهمایی حضور دارند؛  دعوت می‌کنم تا با حضور گرمشان در خیارج استقبال خوبی از برادر رهبر معظم انقلاب داشته باشند.

عاشقان وطن و حامیان پزشکیان پای نجات ایران ایستاده‌اند

محمد علیخانی، رئیس ستاد دکتر پزشکیان در استان قزوین اظهار کرد: سال‌ها است که این سالن چنین جمعیتی به خود ندیده و هزاران نفر نیز پشت درهای سالن ایستاده و منتظرند، عاشقان کشور و وطن و همچنین حامیان دکتر پزشکیان پای نجات ایران ایستاده اند.

وی‌ ادامه داد: نخبگان، کارآفرینان و متخصصین که سال‌ها سرکوب شده اند می‌بینم که  امروز امید جدیدی به آن‌ها دمیده شده است و اگر این حضور تا ۸ تیر ادامه یابد، پس از پیروزی پشت دکتر پزشکیان می ایستیم تا برنامه های شان را اجرا کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز