خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل پالایشگاه شازند:

شرکت پالایش نفت شازند از مهمترین شرکت‌های پالایشی کشور محسوب می‌شود

شرکت پالایش نفت شازند از مهمترین شرکت‌های پالایشی کشور محسوب می‌شود
کد خبر : ۱۵۰۶۴۳۴

مدیرعامل پالایشگاه شازند گفت: شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند از مهمترین شرکت‌های پالایشی کشور محسوب می‌شود و همکاران این مجموعه با تخصص‌های فنی بالا، پیچیده‌ترین، دقیق‌ترین و سخت‌ترین فعالیت‌ها و اقدامات عملیاتی را برای تولید محصولات مهم و استراتژیک انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید رجبی در فرایند بازدید جمعی از مسئولین و کارشناسان بورس انرژی و کالای کشور در قالب طرح اردوهای راهیان پیشرفت و با هدف جهاد تبیین از شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند، افزود: این فعالیت‌ها و اقدامات جزء افتخارات صنعت نفت کشور است.

وی به وجود متخصصان در فرایندهای مهم و اساسی کشور اشاره کرده و ادامه داد: با یاری خداوند دانش، توان و تجربه در کشور ایران موج می‌زند و این نه یک شعار، بلکه واقعیتی محض است و کشور ما با داشتن جوانانی فرهیخته، متکی به خود و بی‌نیاز است.

مدیرعامل پالایشگاه شازند اظهار داشت: تعاملات این مجموعه با بورس انرژی و کالا بسیار مطلوب است. اما اگر برخی قوانین و مقررات موجود، تسهیل و روان‌تر  گردد، سرعت پیشرفت کشور افزایش خواهد یافت. امیدواریم همگی با اراده، هوش، توان و ابتکار بیشتر با همراهی یکدیگر تلاش کنیم تا کشورمان را به بهترین نحو بسازیم.

معاونت عملیات و نظارت بر بازاریابی بورس انرژی و کالا نیز در این بازدید گفت: این پالایشگاه به عنوان یکی از عرضه‌کنندگان برتر در بورس انرژی و کالا مطرح است که 98 درصد عرضه‌های آن منجر به معامله می‌گردد. این میزان عملکرد خوب، شایسته قدردانی است.

محمد احمدی افزود: در مجموعه بورس انرژی و کالا، ابزارهای کمک کننده‌ای مانند گواهی سپرده داریم که می‌تواند به فرآیند فروش کمک کند و پالایشگاه‌ها می توانند از این ابزارها در فرایند فروش فرآورده‌های خود بهره بگیرند.

علی کشوریان آزاد نماینده کارگزاری بانک رفاه، از همکاری بورس کالا و انرژی کشور با شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند قدردانی کرد و بر لزوم افزایش سطح تعاملات فی‌مابین با هدف تسهیل عملیات فروش و مرتفع کردن هر چه بیشتر نیازهای مردم و کشور تأکید کرد.

در بخش دیگری از این بازدید سید مسعود حسینی از مهندسی پالایش و محمد مقدسی‌پور از اداره بازاریابی و فروش شرکت پالایشگاه شازند، ضمن ارائه توضیحات لازم، روند فعالیت‌ها و تولیدات پالایشگاه را برای بازدیدکنندگان تشریح کردند.

در این مراسم جمعی از مسئولین و کارشناسان بورس انرژی و کالای کشور با همراهی کارشناسان روابط‌عمومی و توضیحات مهندسین پالایشگاه شازند، از واحدهای عملیاتی پالایشگاه و واحد بازاریابی و فروش شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند بازدید کردند و از نزدیک در جریان تلاش شبانه‌روزی متخصصین پالایشگاه، فرایند فعالیت‌ها، تولیدات، محصولات و همچنین روند پیشرفت طرح‌های این قطب بزرگ صنعتی قرار گرفتند. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز