خبرگزاری کار ایران

دادستان شهرستان طالقان:

مسیر هشتگرد_طالقان مشکلات متعدد دارد اما کسی پاسخگو نیست

مسیر هشتگرد_طالقان مشکلات متعدد دارد اما کسی پاسخگو نیست
کد خبر : ۱۵۰۴۵۰۱

دادستان شهرستان طالقان گفت: طالقان به دلیل موقعیت جغرافیایی و کمبود اعتبار، دچار مشکلات زیرساخت است و در این میان پروژه مسیر هشتگرد_طالقان به رغم افتتاح در سه سال گذشته اما همچنان دارای مشکلات متعدد است که کسی آنرا گردن نمی‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، مجتبی مومنی زمانی در شورای ادارای شهرستان طالقان که با حضور مدیرکل بازرسی استان البرز، فرماندار و امام جمعه طالقان و جمعی از مدیران این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه بازرسی‌کل کشور بازوی نظارتی دستگاه قضایی است، اظهار کرد: امیدواریم با حضور نماینده سازمان بازرسی در شهرستان طالقان اتفاقات خوبی در این شهرستان رقم بخورد.

وی افزود: طالقان یکی از محدودترین محدوده‌های جغرافیایی کشور تلقی می‌شود که با توجه به موقعیتی که در آن قرار گرفته، عقب افتادگی زیرساخت‌ها به شدت دیده می‌شود.

دادستان طالقان گفت: بخشی از این عقب افتادگی‌ها به کمبودهای بودجه ای مربوط می‌شود که حل آن چالش را به مسؤولان واگذار کرده‌ایم اما بخش قابل توجهی از آن به کم‌کاری متولیان امر مربوط است.

مومنی زمانی ادامه داد: پروژه‌هایی هستند که کسی آن‌ها را گردن نمی‌گیرد. برای مثال پروژه جاده هشتگرد_طالقان که طی سه سال اخیر افتتاح شده اما مشخص نیست که متولی پروژه کیست؟ مطالبه از راهداری و راه و شهرسازی صورت می گیرد اما همچنان به درستی پاسخگویی صورت نگرفته است.

وی افزود: بحث زیرساخت‌های راه‌های مواصلاتی و مسائل منابع طبیعی بسیار مورد تاکید است از این رو از اداره کل بازرسی استان درخواست دارم به کمک کارشناسان کاربلدی که در مجموعه حضور دارند مسائل فوق را به دقت بررسی کنند و کمک کنند تا ادارات شهرستانی به مسیر خود برگردند. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان طالقان تصریح کرد: خواهشمندم اگر کوتاهی از سوی بازرسی استان البرز ملاحظه شد ما را در دادگستری به عنوان یک همکار دخیل کرده تا با همراهی، چالش‌های موجود را برطرف کنیم.

مومنی زمانی اضافه کرد: راه مواصلاتی در طالقان شرایط نادرستی دارد، هرگونه کم‌کاری می‌تواند جان مردم و بیت المال را تحت تاثیر قرار دهد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در اجرای پروژه هشتگرد_طالقان، ادامه داد: این مسیر همچنان دارای مشکلات متعددی است، برای مثال همچنان آنتن دهی خطوط تلفن در این جاده میسر نیست، چرا مسافر باید در مسیر بلاتکلیف بماند؟ امیدواریم با نظارت دقیق دولت و دستگاه عای نظارتی اتفاق درستی محقق شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز