خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران:

دنیا با سرعت به سمت توسعه پایدار در حرکت است

دنیا با سرعت به سمت توسعه پایدار در حرکت است
کد خبر : ۱۵۲۱۱۰۰

مسیر شرکت صنایع آذرآب متحول شده است / فعال‌سازی ۲۱ قرارداد راکد سنواتی در شرکت صنایع آذرآب

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه دنیا با سرعت به سمت توسعه پایدار در حرکت است، گفت: مهمترین موضوع در این مسیر بازدهی بالاست. تحقق این موضوع نیازمند طراحی مهندسی است. اگر قرار است در این بخش از دنیا عقب نمانیم، وظیفه داریم بهره‌وری هر بیشتر را در دستور کار قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد اسلامی در جلسه بررسی وضعیت شرکت صنایع آذرآب که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استان برگزار شد، افزود: پیشرفت کشور و دستیابی آن به قله‌های عزت‌آفرین بدون وحدت و همدلی انجام نمی‌شود. در گام نخست باید نسبت به آینده و سرنوشت کشور احساس مسئولیت کرد.

وی به ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین تأکید کرده و ادامه داد: همدلی و هماهنگی در نظام مدیریتی کشور در راستای حل‌وفصل کردن ساده‌تر مسائل بسیار ضرورت دارد. در این راستا استفاده از فناوری‌های نوین همواره ضرورت داشته و مورد تأکید قرار دارد.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اظهار داشت: امروز صنعت هسته‌ای ایران یکی از افتخارات کشور است و در این عرصه در تراز جهان قرار دارد. افرادی که در گذشته علیه این صنعت تولید محتوا می‌کردند، امروز قلم فرسایی خود را تغییر داده و از قدرت کشور در این صنعت هسته‌ای ایران صحبت می‌کنند.

اسلامی به ویژگی‌های استان مرکزی به عنوان یک استان صنعتی اشاره داشته و تصریح کرد: استان مرکزی یکی از قطب‌های بزرگ صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و از قطب‌های صنعت کشور به شمار می‌رود. بر همین اساس باید اقتصاد پررونق و درآمد سرانه بالایی در این استان وجود داشته باشد.

وی به ظرفیت‌های شرکت صنایع آذرآب به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی استان مرکزی اشاره کرده و بیان داشت: شرکت صنایع آذرآب یکی از ظرفیت‌های فاخر کشور است و اقدامات خوبی در این شرکت صورت گرفته و آینده روشنی پیش رو دارد.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران تأکید کرد: بهره‌وری بالا در هر واحد صنعتی نیازمند طراحی‌های مهندسی است که این موضوع در مجموعه مدیریتی شرکت صنایع آذرآب وجود دارد تا بتواند با دنیا ارتباط بگیرد.

اسلامی با اشاره به اینکه درب‌های امید برای بهبود وضعیت در شرکت صنایع آذرآب باز شده است، ابراز داشت: فرصت‌های بی‌شماری پیش روی این شرکت وجود دارد که در این راستا باید تلاش و مشارکت مضاعف بکار گرفته شود. یکپارچگی و همدلی کارگران و تیم مدیریت، رمز موفقیت این شرکت است.

وی در جریان بازدید از خطوط تولید و واحد فنی مهندسی شرکت صنایع آذرآب و ضمن در جریان قرار گرفتن تمامی برنامه‌های تولید این شرکت از نزدیک، اضافه کرد: رضایت خوبی از عملکرد این شرکت و مجموعه مدیریتی آن وجود دارد و احساس مسئولیت در شرکت آذرآب مشهود است.

مسیر شرکت صنایع آذرآب متحول شده است

استاندار مرکزی نیز در این جلسه با تأکید بر اینکه مسیر شرکت صنایع آذرآب متحول شده است، گفت: نگاه مدیریت حاکم بر این شرکت، نگاه دقیق به منابع و ظرفیت‌های نیروی انسانی است. در این راستا نگاه راهبردی خوبی در آذرآب جریان دارد.

فرزاد مخلص‌الائمه با اشاره به اینکه شرکت صنایع آذرآب همواره برای جهش خود نیازمند حمایت مستمر سازمان انرژی اتمی ایران است، افزود: با ورود سازمان انرژی اتمی ایران به عنوان سهام‌دار عمده شرکت صنایع آذرآب، امروز جهت‌گیری‌ها و مسیر این شرکت متحول شده است.

فعال‌سازی 21 قرارداد راکد سنواتی در شرکت صنایع آذرآب

مدیرعامل شرکت صنایع آذرآب نیز در این جلسه گفت: ایجاد همدلی و یکپارچگی مدیران، کارکنان و کارگران، اعتمادسازی بر مبنای بهبود مستمر عملکرد، جلب حمایت نهادهای حاکمیتی کشور، آینده‌نگری مبتنی بر شناخت صنعت و ایجاد زیرساخت‌های مدیریتی مبتنی بر فناوری اطلاعات از جمله رویکردهای آذرآب به شمار می‌رود.

ناصر مالکی افزود: هیئت‌مدیره شرکت صنایع آذرآب، تمام سعی و تلاش خود را در احیاء نام و آوازه این شرکت از طریق به سرانجام رساندن قراردادهای راکد و نیمه‌کاره از جمله فعال‌سازی 21 قرارداد راکد سنواتی مربوط به 12 سال گذشته و همچنین تعامل مثبت با کارفرمایان و جلب رضایت مشتری بکار گرفته است. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز