خبرگزاری کار ایران

مصدومیت ۱۸ نفر در حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته خوزستان

مصدومیت  ۱۸ نفر در حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته خوزستان
کد خبر : ۱۵۲۰۵۱۳

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: حوادث ۲۴ ساعت گذشته در حوزه‌ دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز، ۱۸ مصدوم در پی داشت.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خوزستان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز هفت حادثه رخ داد و در مجموع ۱۸ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در اولین حادثه یک مرد ۴۴ ساله در چذابه دچار سوختگی ۶۵ درصد شد که از طریق اورژانس هوایی به بیمارستان سوانح سوختگی اهواز منتقل شد.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: واژگونی دو دستگاه پراید در محورهای دیلم به هندیجان و اهواز به اندیمشک منجر به مصدومیت دو مرد ۲۷ و ۳۹ ساله شد که به وسیله آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

شرهانی اضافه کرد: در پی واژگونی یک دستگاه پژو در محور بندر امام به آبادان، یک مرد ۱۱ سال مصدوم شد، همچنین در پی واژگونی یک دستگاه ساینا در محور شوش به اندیمشک چهار نفر از جمله سه زن ۱۸، ۲۱ و ۵۰ سال و یک مرد ۲۱ ساله مصدوم و به بیمارستان نظام مافی شوش برای ادامه درمان منتقل شدند.

وی تصریح کرد: درپی برخورد خودروی آریسان و پراید در کیلومتر ۲۵ محور هندیجان ماهشهر پنج مصدوم از جمله سه مرد ۱۸، ۳۳ و ۴۳ و دو زن ۲۱ و۴۳ ساله به بیمارستان شهدای هندیجان منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان اضافه کرد: تصادف پراید و پژو ۴۰۵ در ورودی شوش از سمت اهواز نیز پنج مصدوم از جمله سه مرد ۷، ۲۷ و ۳۵ ساله و دو زن ۱۰ و ۳۸ ساله داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز