خبرگزاری کار ایران

دیر عامل باشگاه زاگرس؛

استاندار وقت کرمانشاه باعث انحلال تیم بزرگسالان هندبال زاگرس شد

استاندار وقت کرمانشاه باعث انحلال تیم بزرگسالان هندبال زاگرس شد
کد خبر : ۱۵۲۰۶۱۳

دوباره به سطح اول هندبال کشور راه خواهیم یافت

مدیر عامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آباد غرب در جمع خبرنگاران منحل شدن تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب در رده بزرگسالان را نتیجه کم لطفی استاندار وقت عنوان کرد.

سجاد اعظم مدیر عامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آباد غرب در حاشیه بازدید خبرنگاران از آکادمی هندبال این باشگاه در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به سابقه طولانی شهرستان اسلام آباد غرب در هندبال کشور افزود:، باشگاه زاگرس یکی از برندهای ورزش تیمی استان است که در سال های گذشته افتخارات فراوانی از جمله نایب قهرمانی در لیگ برتر و شرکت در مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا را داشته است.

اعظم با اشاره به کم لطفی مسئولان ارشد استان در خصوص این باشگاه تاکید کرد: متاسفانه سه سال پیش استاندار وقت وعده های را در خصوص حمایت از این باشگاه در رقابت های لیگ برتر داد که هیچکدام را عملی نکرد و ما هم به حساب همین وعده ها با بازیکنان و مربیان حرفه ای قرار داد بستیم ولی عدم تحقق این وعده ها باعث رفتن بازیکنان و سرمربی شد و همین امر باعث شد که تیم هندبال بزرگسالان ما از لیگ برتر کناره گیری کند و در نهایت نیز تیم را منحل کردیم.

مدیر عامل باشگاه هندبال زاگرس تصریح کرد: متاسفانه مسئولان و نمایندگان استان به ورزش خصوصا ورزش های تیمی که می توانند جوانان و مردم استان را سرزنده و شاد کنند اهمیت نمی دهند و این امر سالهاست که باعث پسرفت ورزش های تیمی در استان شده است.

اعظم افزود: در استان های دیگر مسئولان ارشد استانی صنایع و واحد‌های تولیدی را با تنبیه و تشویق مجبور به حمایت از ورزش می کنند و همین امر باعث می شود که در بیشتر استان ها چندین تیم در  ورزش های مختلف در سطح اول ورزش کشور نماینده داشته باشند اما در استان ما در افتخارترین تیم استان باید به دلیل عدم حمایت و نداشتن اسپانسر از لیگ برتر کناره گیری کند و در نتیجه منحل شود.

مدیر عامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آباد غرب در بخش دیگری از  سخنانش به تغییر رویکرد این باشگاه و تمرکز بر بحث پایه اشاره کرد و گفت: پس از انحلال تیم بزرگسالان ما تمرکزمان را بر بحث پایه گذاشتیم و با تاسیس آکادمی هندبال زاگرس تلاش داریم تا به کودکان ، نونهالان و نوجوانان توجه بیشتری کنیم و همین بچه ها بتوانند در سال های آتی شاکله اصلی تیم های جوانان و بزرگسالان هندبال زاگرس را تشکیل دهند.

وی گفت: در حال حاضر فرزندان زاگرس در تمامی رده های سنی بجز بزرگسالان  با هدایت آقای حمیدیه مربی سازنده و توانمند زاگرس حرف های زیادی برای گفتن در هندبال استان و حتی کشور دارد و در آینده نزدیک نیز تیم بزرگسالانمان را با همین بچه ها تشکیل خواهیم داد.

وی بازگشت دوباره به سطح اول هندبال کشور را مستلزم حمایت مسئولان دانست و افزود: در دورانی که باید این واقعیت را قبول کنیم که ورزش اولویت اصلی مسئولان و نمایندگان استان نیست، حضور در رقابت های ورزشی کار بسیاری سختی است اما امیدواریم که مسئولان در نگرش خود تغییر رویه دهند و از ورزش خصوصا ورزش های تیمی حمایت ویژه ای داشته باشند.

اعظم در پایان ضمن قدردانی از حمایت رسانه ها از ورزش استان تاکید کرد:، رسانه ها می توانند پل ارتباطی قوی بین ورزشکاران ، مردم و مسئولان باشند و انتظار ما این است که رسانه ها توانایی و استعداد های بیکران ورزشی را در سطح استان به مردم و مسئولان معرفی کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز