خبرگزاری کار ایران

سرپرست جدید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رشت معرفی شد

سرپرست جدید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رشت معرفی شد
کد خبر : ۱۴۹۱۶۳۱

حمید مهدوی به عنوان سرپرست جدید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رشت معرفی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، کیا عاشوری امروز (یکشنبه) در جلسه معارفه سرپرست جدید جهاد کشاورزی شهرستان که با حضور معاونین اداره کل جهاد استان برگزار شد؛ ضمن تبریک فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی و تشکر از زحمات  خوش چهره در مدت تصدی سرپرستی جهاد کشاورزی شهرستان، توجه ویژه دولت مردمی ایران قوی و در راس آن رئیس جمهور شهید به حوزه کشاورزی را از جمله خدمات ارزشمند و ماندگار دولت سیزدهم دانست.

وی با اشاره به ۵۲ هزار هکتار اراضی شالیزاری رشت، خاک مستعد و آب و هوای مناسب؛ توجه به ظرفیت های مغفول در کشاورزی شهرستان را از نکات حائز اهمیت در دوره جدید برشمرد.

فرماندار رشت با اظهار امیدواری نسبت به تکرار نتایج موفق مقابله با بحران کم آبی سال های گذشته در سال جاری، خاطرنشان کرد: با داشتن نگاه تجربه اندوزی و شناسایی گره ها در مواجهه با بحران های حوزه کشاورزی، کارآمدی مجموعه های متولی، در مقابله با بحران‌های احتمالی سال های آینده، چند برابر خواهد بود.

نماینده عالی دولت در مرکز استان صیانت از اراضی کشاورزی و جلوگیری سفت و سخت از تغییر کاربری های غیرقانونی را از دیگر چالش‌های موجود ذکر نمود، که بایستی در دستور کار مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قرار گیرد.

عاشوری همچنین با اشاره به تحولات پرشتاب در دنیای کسب و کار، هر یک از حوزه های مختلف تحت مدیریت جهادکشاورزی همانند باغداری، زراعت، آبزی پروری، دامداری، پرورش گل و گیاهان زینتی و تولید گیاهان دارویی را دارای ظرفیت فوق العاده اشتغالزایی و درآمدزایی معرفی و خواستار برنامه ریزی برای استفاده درست و به موقع از این فرصت‌ها شد.

گفتنی است حمید مهدوی سرپرست جدید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رشت، از نیروهای باسابقه جهاد کشاورزی استان می باشد که پیش از این معاونت جهاد کشاورزی شهرستان آستانه اشرفیه، معاونت پشتیبانی جهاد کشاورزی استان و ریاست جهاد کشاورزی شهرستان رودبار را در کارنامه مدیریتی خود را دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز