خبرگزاری کار ایران

همزمان با عید غدیر؛

مرکز جامع دولتی تشخیص و درمان سرطان کشور در البرز افتتاح می شود

مرکز جامع دولتی تشخیص و درمان سرطان کشور در البرز افتتاح می شود
کد خبر : ۱۴۸۷۶۴۴

بازدید استاندار البرز، مدیر عامل موسسه اعتباری ملل و رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با هدف تسریع راه اندازی اولین مرکز دولتی جامع تشخیص و درمان سرطان در استان انجام شد.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی به همراه مدیر عامل موسسه اعتباری ملل و رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز از روند آماده سازی پروژه مرکز جامع دولتی تشخیص و درمان سرطان کشور بازدید کرد و اظهار داشت: این مرکز جامع با زیر بنای 6 هزار متر مربع  در دولت سیزدهم جهت تشخیص و درمان تمام سرطان ها با تعرفه دولتی در استان البرز در حال راه اندازی است که انتظار می رود همزمان با عید سعید غدیر خم بخش عمده ای از این مرکز به مرحله بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: این مرکز به همت موسسه اعتباری ملل ساخته و سرمایه گذاری شده و با تعرفه دولتی به بهره برداری خواهد رسید. در واقع با راه اندازی این مجموعه، بیماران در سراسر کشور دیگر نیازی به سفر‌های پرهزینه خارجی برای سپری کردن  دوره درمان خود ندارند چرا که یک بسته تشخیصی و درمانی کامل سرطان که در کشور بی نظیر خواهد بود به تمام مردم شریف کشور و البرز ارائه خواهد شد و در نظر است  این مرکز  به نام «آیت الله رئیسی» و یا «یادگار ابراهیم» مزین شود.  

استاندار با بیان اینکه در دولت سیزدهم توجه ویژه ای به حوزه سلامت و درمان شده است،  گفت : در این دوره بیش از 1500 تخت بیمارستانی به ظرفیت استان افزوده می شود.  

لزوم راه اندازی مراکز درمانی تخصصی در کشور

حجت الاسلام والمسلمین سید امین جوادی،  مدیر عامل موسسه اعتباری ملل در حاشیه بازدید از مرکز دولتی و جامع تشخیص و درمان سرطان استان البرز گفت : تمامی دستگاه های شتاب دهنده ، گامانایف ، پرتو درمانی در مرکز مستقر شده اند و از طریق سوپروایزرهای شرکت دستگاه ها در محل نصب و راه اندازی خواهد شد و تلاش بر این است این مرکز  ظرف مدت کوتاهی به مرحله بهره برداری برسد.

وی ادامه داد : بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته  مرحله اول بهره برداری این مرکز  در اوایل تیرماه و مرحله تکمیلی چند ماه بعد انجام خواهد شد.

مدیر عامل موسسه اعتباری ملل ادامه داد: با توجه به اینکه کشور عزیزمان در علم پزشکی سرآمد است و نیازی به آن سوی مرزها نداریم ولی باید مراکز تشخیصی  و درمانی فوق تخصصی در کشور راه اندازی  کنیم تا مردم بهترین خدمات درمانی  را با تعرفه دولتی دریافت کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز