خبرگزاری کار ایران

به همت سازمان داوطلبان در سراسر کشور صورت گرفته؛

بهره مندی 2میلیون 500 هزار نفری از اجرای ۲۷۰۰ پروژه محرومیت زدایی در سالجاری

بهره مندی 2میلیون 500 هزار نفری از اجرای  ۲۷۰۰ پروژه محرومیت زدایی در سالجاری
کد خبر : ۱۴۵۸۳۰۰

دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: امسال به همت سازمان داوطلبان ۲ هزار و ۷۰۰ پروژه داوطلبی محرومیت زدا در سطح کشور اجرا و بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از خدمات این پروژه ها بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،  یعقوب سلیمانی، امروز در حاشیه بازدید از طرح نذر خدمت هلال احمر استان دبیر کل جمعیت هلال احمر استان زنجان، در روستای مهرآباد در سخنانی اظهار داشت: این طرح گام مهمی در راستای توانمندسازی جوامع محلی با بهره گیری از خادمان داوطلب مردمی است.

دبیر کل جمعیت هلال احمر،  افتتاح دستگاه تصفیه آب ۱۰ هزار لیتری در روستای مهرآباد بخش زنجانرود با مشارکت اهالی روستا و خیرین و با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را از جمله نتایج و برکات ارزشمند طرح نذر خدمت و شایسته تقدیر دانست.

وی، افزود: امروز افتخار داشتیم که آغاز پویش هلال رحمت سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر را در آستانه بهار طبیعت و بهار قرآن به صورت نمادین و با رونمایی از ۸۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان، از استان زنجان اعلام کنیم.

دبیر کل جمعیت هلال احمر ، هدف از پویش هلال رحمت را تامین سبدهای غذایی نوروز و ماه مبارک رمضان برای اقشار کمتر برخوردار از محل کمک های مردمی و خیرین بیان کرد.  

سلیمانی، در بخش دیگری از سخنان خود  گفت: در سال جاری یک هزار  و ۲۰۰ کاروان سلامت از سوی سازمان داوطلبان به مناطق محروم و روستایی اعزام شد و ۲۲۰ هزار نفر از خدمات این کاروان ها بهره مند شدند.   

وی،  یکی از مهم ترین خدمات سازمان داوطلبان را اجرای پروژه های محرومیت زدا دانست و خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲، تعداد ۲ هزار  و ۷۰۰ پروژه داوطلبی محرومیت زدا در سراسر کشور اجرا شده است و  بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در جغرافیای پهناور کشورمان از خدمات این پروژه ها بهره مند شدند.   

سلیمانی تاکید کرد: امسال طرح نذر خدمت سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در دو سطح ملی و استانی، در ۱۱۶ روستا از جمله روستای مهرآباد و ۶۴ شهرستان اجرا و ارزش خدمات ارائه شده در حوزه های سلامت، معیشت،  محیط زیست،  آب رسانی، آموزش و توانمندسازی بالغ بر ۴۶۰ میلیارد ریال بوده است.

دبیر کل جمعیت هلال احمر،  گفت: ۱۱۵ هزار  بسته معیشتی در سال جاری توسط جمعیت هلال احمر بین خانوارهای نیازمند توزیع شده است و ۱۲۰ میلیارد تومان نیز به صورت کمک نقدی بلاعوض در قالب خدمات حمایتی دارو و درمان به مددجویان و بیماران نیازمند پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا؛  بازدید از پروژه عمرانی ابهر، افتتاح اتاق متاورس، اتاق آماده عملیات تیم های سحر، توزیع بسته های معیشتی ، افتتاح دستگاه تصفیه آب 10 هزار لیتری ، بازدید از روند ارائه خدمات سلامت رایگان ، دیدار با خانواده محترم شهدا بود و شرکت در جلسه شورای مدیران و افتتاح مدرسه امداد و نجات پایگاه شمالغرب از دیگر برنامه های سفر یک روزه دبیر کل به زنجان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز