خبرگزاری کار ایران

تغییرات تازه در جشنواره تأمین‌اجتماعی و رسانه

تغییرات تازه در جشنواره تأمین‌اجتماعی و رسانه
کد خبر : ۳۳۸۷۱۹

بازه زمانی شرکت در نخستین جشنواره تأمین‌اجتماعی تا نیمه بهمن ماه ۹۴ تمدید شد.

به گزارش ایلنا، دبیر نخستین جشنواره تأمین‌اجتماعی و رسانه گفت: در مدت زمان تدارک اجرای جشنواره، نظرات ارزشمندی از سوی اساتید و کار‌شناسان رسانه و همچنین همکاران رسانه‌ای در تهران و شهرستان‌ها دریافت کردیم و با جمع‌ بندی این دیدگاه‌ها تصمیم گرفته شد، برای افزایش غنای کیفی جشنواره تأمین‌اجتماعی و رسانه، بازه زمانی شرکت در جشنواره افزایش یابد.

مهرداد خلیلی، در مورد تغییرات تازه در جشنواره تأمین اجتماعی گفت: شورای سیاستگذاری نخستین جشنواره تأمین‌اجتماعی و رسانه تصمیم گرفت بازه زمانی اول مهر ۱۳۹۲ تا نیمه بهمن ۱۳۹۴ را به‌عنوان مبنای ارسال آثار همکاران مطبوعاتی، خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و رادیو و تلویزیون در نظربگیرد که در این راستا مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره نیز تا نیمه بهمن ماه ۹۴ تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه بازه زمانی جدید برای پذیرش آثار می‌تواند نگاه ورویکرد رسانه‌های مختلف را نسبت به جهتگیری‌های دولت یازدهم و برنامه‌های اجرایی آن در زمینه سیاست‌های رفاه وتامین اجتماعی نیز به‌طورگسترده‌تری دربرگیرد، افزود: از دیگر تصمیمات شورای سیاستگذاری جشنواره، تبدیل آن به یک جشنواره دوسالانه است.

به این ترتیب جشنواره تأمین‌اجتماعی و رسانه از این پس به صورت دو سال یک بار برگزار خواهد شد و دبیرخانه آن نیز به‌طور دائمی به فعالیت خود ادامه می‌دهد و مطالب مندرج در مطبوعات و نیز آثار پخش شده از شبکه‌های مختلف رادیو و تلویزیونی را در این حوزه رصد و پیگیری خواهد کرد.

دبیر جشنواره تأمین‌اجتماعی و رسانه همچنین گفت: با توجه به تغییرات صورت‌گرفته و افزایش آثار ارسالی، داوران نیازمند فرصت بیشتری برای بررسی آثار واصله هستند و به همین دلیل زمان برگزاری مراسم نهایی جشنواره نیز تغییر خواهد کرد که امیدواریم در ماه‌های ابتدایی سال ۱۳۹۵ شاهد برگزاری مراسم و اهدای جوایز برگزیدگان باشیم. به این ترتیب زمان نهایی این مراسم به‌زودی اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است علاقه مندان به شرکت در نخستین جشنواره تأمین‌اجتماعی و رسانه می‌توانند آثار مکتوب خود را در بخش‌های مقاله، یادداشت، مصاحبه و گفت‌وگو، گزارش (خبری و تحلیلی)، عکس، طرح وکاریکاتور و طنز مکتوب و در بخش رادیو و تلویزیون (مراکز استانی و ملی) در قالب گزارش (خبری، ویژه خبری و...)، مستند (خبری و غیرخبری) و مصاحبه و گفت‌وگو (زنده و ضبطی) حداکثرتا ۱۵ بهمن ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیرخانه جشنواره با شماره تلفن ۹-۸۸۵۱۷۰۸۷ و نمابر: ۸۸۵۱۷۰۸۷ در ساعات اداری آماده پاسخگویی به پرسش‌های احتمالی علاقمندان به شرکت در جشنواره است.

شرکت‌کنندگان می‌توانند فرم PDF مشخصات آثار را با مراجعه به پایگاه رسمی جشنواره به نشانی www. tamin. ir درگاه جشنواره تأمین‌اجتماعی و رسانه، دانلودکنند و پس از تهیه نسخه چاپی و تکمیل آن به تعداد آثار ارسالی، به همراه اصل آثار انتشار یافته در مطبوعات و خبرگزاری‌ها یا لوح فشرده برنامه پخش‌شده رادیو و تلویزیونی به نشانی پستی دبیرخانه جشنواره: تهران - خیابان احمد قصیر (بخارست) - خیابان دوازدهم - پلاک ۲۲ - مؤسسه فرهنگی هنری آهنگ آتیه - دبیرخانه نخستین جشنواره تأمین اجتماعی و رسانه ارسال نمایند.

گفتنی است داوری نهایی جشنواره تأمین‌اجتماعی و رسانه در بخش آثار مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های دیجیتال را آقایان دکتر مجید رضائیان، دکتر مهدی فرقانی، دکتر حسن نمکدوست، علی اکبر قاضی‌زاده و فریدون صدیقی و در بخش آثار رادیو و تلویزیونی آقایان دکتر اکبر نصر اللهی و دکتر مرتضی حیدری برعهده خواهند داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز