خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان تاکید کرد:

ضرورت تلاش برای ارتقاء و جهش اکو سیستم نوآوری در جامعه

ضرورت تلاش برای ارتقاء و جهش اکو سیستم نوآوری در جامعه
کد خبر : ۱۴۰۶۲۵۰

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان، با اشاره به اهمیت ارتقاء اکوسیستم نوآوری و جهش آن در جامعه، تاکید کرد: برای تحقق ارتقاء اکو سیستم نوآوری ضروری است همواره در تلاش باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مرتضی شهامی، بعد از ظهر امروز چهارشنبه (19مهر1402) در نشست خبری  سه جانبه به مناسبت برگزاری رویداد ملی زیتون در زنجان، اظهار داشت: یکی از وظایف مهم دولت بحث علم، نوآوری و حمایت از آن در جامعه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان، با اشاره به اینکه مجهز شدن به قدرت علم موجب تسلط به حوزه های گوناگون در جامعه خواهد شد، ادامه داد: پیاده کردن علم در عرصه مختلف عمومی کشور حائز اهمیت است.

وی، در این خصوص تصریح کرد: بهترین راهکار برای به نتیجه رسیدن علم  و نوآوری برگزاری این نوع رویداد ها فناورآنه است و دراین خصوص ضروری است از ظرفیت‌های موجود در این حوزه در استان استفاده شود.

این مسئول در استان، با اشاره به اینکه برگزاری رویدادهای فناورانه در استان موجب تقویت نقاط قوت و حل نقاط ضعف خواهد شد، یادآورشد: رویکرد ما این است که هیچ رتبه برتری راضی کننده نیست و باید بیشتر تلاش شود.

شهامی، تاکید کرد: م ا اعتقاد داریم اکوسیستم نوآوری باید ارتقا پیدا کند و در این حوزه جهش داشته باشیم و برای تحقق این موارد نیز ضروری است همواره در تلاش باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان، در پایان سخنان خود با تاکید بر حمایت از فناوری‌های نوآورانه در سطح استان، گفت: حضور و حمایت ما موجب رشد بیشتر و نجات اکوسیستم خواهد بود.

به گزارش ایلنا، یکی از مناطق حاصلخیز در استان و فرآوری از محصول زیتون در ایران شهرستان طارم است که این منطقه بنا به دلایل آب و هوایی منحصر بفرد به هندوستان ایران معروف شده است که سالانه تامین کننده مقدار زیادی از محصولات زیتون، انار و گردو البته به جز صیفی جات در سطح کشور نقش اساسی در تامین مواد غذایی دارد و متولیان می‌توانند با برنامه ریزی و مدیریت مناسب در راستای بالا بردن ظرفیت و توان تولید و همچنین فرآوری این محصولات بعنوان محصولات استراتژیکی در راستای رشد و توسعه تولید و بالا بردن توان اقتصادی منطقه اقدامات اساسی برای  این  محصولات در منطقه و همچنین محصولات دیگر برای صادرات به عمل آورند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز