خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز آتش نشانی و ایمنی در زنجان عنوان شد؛

آتش نشانان به صورت شبانه روزی پاسخگوی اشتباهات شهروندان هستند

آتش نشانان  به صورت شبانه روزی  پاسخگوی اشتباهات شهروندان هستند
کد خبر : ۱۴۰۲۱۸۷

شهردار زنجان، با اشاره به فعالیت بی وقفه و شبانه روزی نیرو های آتش نشانی در زنجان، گفت: آتش نشانان همواره پاسخگوی اشتباهات شهروندان هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، همزمان با آیین گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی، در سالن سینما روشای زنجان، با حضور مسئولین استان و خانواده های آتش نشانان، علیرضا فیروزفر، با تبریک به فعالان در این حوزه از شهرداری زنجان، اظهار کرد: اگر بخواهیم درباره آتش‌نشانی و تلاش آنان صحبت کنیم سخن زیاد است و زحمات آتش‌نشانان موجب آرامش شهر و شهروندان شده است.

شهردار زنجان، با بیان اینکه اغلب وقایع متعدد کشور و حوادث حاصل اشتباهات شهروندان است، ادامه داد: همواره آتش نشانان پاسخگوی اشتباه شهروندان در جامعه هستند.

وی، با اشاره به اینکه در ۲ حوزه حفظ و امنیت آتش‌نشانان باید حرکت جدی داشته باشیم، تصریح کرد: همکاران آتش‌نشانی در اعتراضات نیز همیشه در خط مقدم بودند.

شهردار زنجان، با بیان اینکه اهمیت آتش نشانی بر همگان ثابت شده است، یادآورشد: مسوولان واقف بر مشکلات و زحمات آتش‌نشانان هستند و موارد و مطالبات آنان را حتی از مراتب بالاتر پیگیری  می شود.

فیروزفر، در پایان سخنان خود در خصوص تامین مسکن آتش‌نشانان، تاکید کرد: درباره تامین مسکن آتش‌نشانان نیز از مسئولین متولی استان درخواست داریم مساعدت کنند و در این زمینه انتظار داریم استانداری هم همکاری لازم را انجام دهد.

 در ادامه این مراسم مجید فضلی، نیز با اشاره به تجهیز و خرید موتور سیکلت ، خودرو های آتش نشانی و تحویل نردبان 32متری آتش نشانی به سازمان آتش نشانی زنجان، گفت: در سالهای اخیر اقدامات مناسبی دراین خصوص در زنجان انجام شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی زنجان، با بیان اهمیت تعریف و اعمال چارت سازمانی نیرو های فعال آتش نشانی زنجان، ادامه داد:  اخیرا اجرای درجه بندی برای ابلاغ به کارکنان نیز شروع شده است.

وی، با اشاره به اهمیت پیگیری و اقدامات سرانه اضافه کاری نیروی انسانی شاغل در این حوزه، تصریح کرد: واگذاری زمین به آتش نشانان نیز یکی از الویت های این مجموعه است که بتوانند با حل مشکلات و موانع با هدف و انگیزه بیشتر از پیش تلاش کنند.

امیر فضلی در پایان سخنان خود، افزود: در زنجان 7ایستگاه آتش نشانی با 113 پرسنل فعال به صورت شبانه روزی به شهروندان خدمات رسانی می کنند.

به گزارش ایلنا؛ در پایان این مراسم از آتش نشانان تجلیل شد.

آتش نشانان  به صورت شبانه روزی  پاسخگوی اشتباهات شهروندان هستند

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز