خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولین کشوری و استانی صورت گرفت؛

مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی «مهر عظام» در شهرک گلشهر زنجان افتتاح شد

مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی «مهر عظام» در شهرک گلشهر زنجان افتتاح شد
کد خبر : ۱۴۰۱۴۱۷

با حضور مسئولین کشوری، استانی و خیرین استان زنجان آموزشگاه ۱۲ کلاسه «مهر عظام» واقع در شهرک گلشهر زنجان، به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، ناصر فتحی، در آیین افتتاحیه آموزشگاه مهر عظام گلشهر زنجان، ضمن تبریک ایام دفاع مقدس، گفت: آموزش و پرورش بیشترین پروژه را در کشور دارد و خدا را شاکریم که تا به امروز بیش از ۵ هزار فضای آموزشی و پرورشی با منابع دولتی و خیری احداث شده و این کار بسیار بزرگی است.

مدیر کل دفتر نظارت بر طرح‌های سازمان نوسازی مدارس کشور، ادامه داد: امروز خیرین در حوزه مدرسه سازی فعال هستند که نشان از اهمیت علم و دانش است و نهایت تقدیر و تشکر را از این بزرگواران دارم.

حمیدرضا اسلامی، نیز در این آیین ، گفت: مفتخریم که در آغازین روزهای مهر، در حال افتتاح این آموزشگاه هستیم تا دانش آموزان استان در محیطی آرام و امن و با کیفیت ادامه تحصیل کنند.

 مدیرکل نوسازی مدارس استان، یادآورشد: از تمامی همکاران پرتلاشم در اداره کل نوسازی مدارس استان و همچنین پیمانکاران زحمت کش، که برای تکمیل پروژه‌های آموزشی و پرورش در تلاش هستند تشکر میکنم و امیدوارم همواره بتوانیم در توسعه کمی و کیفی فضاهای آموزشی استان موفق عمل کنیم.

عباس ایروانی، هم ، اضافه کرد: از اداره کل نوسازی مدارس استان، برای تلاش‌هایی که برای تکمیل این آموزشگاه داشته‌اند تا اوایل مهر دانش آموزان بتوانند بهره ببرند، تشکر می‌کنم.

مدیرعامل شرکت عظام خودرو و خیر مدرسه ساز، افزود: این آمادگی وجود دارد تا در آینده نیز بتوانیم مدارس دیگری در استان زنجان شروع کرده و علاقه مندیم بیشتر در مناطق محروم استان سرمایه‌گذاری کنیم.

به گزارش ایلنا،  آموزشگاه ۱۲ کلاسه مشارکتی مهر عظام با ۱۴۱۵ متر مربع زیربنا در شهرک گلشهر کاظمیه زنجان بهره برداری و تحویل آموزش و پرورش استان شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز