خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبرداد؛

۲۱ هزار نفر متقاضی مسکن در زنجان تخصیص پروژه شدند

۲۱ هزار نفر متقاضی مسکن در زنجان تخصیص پروژه شدند
کد خبر : ۱۴۰۰۷۶۳

نام نویسی هفت هزار و ۷۶۷ زن سرپرست خانوار

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، از ثبت نام ۱۰۰ هزار و ۶۲۶ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد و گفت: ۲۱ هزار نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در استان زنجان تخصیص پروژه شدند.

اصغر اسماعیلی، از ثبت نام ۱۰۰ هزار و ۶۲۶ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در استان به خبرنگار ایلنا در زنجان، خبر داد و گفت: از این تعداد ۵۳ هزار و ۵۲۲ نفر (به دلیل داشتن مالکیت شخصی, فرم ج قرمز, استفاده از تسهیلات بانکی در بخش مسکن, عدم واریز آورده, عدم مراجعه, عدم داشتن ۵ سال سابقه سکونت و ...)  رد درخواست شدند و هفت هزار و ۹۴ نفر هم از طرح نهضت ملی مسکن در استان انصراف دادند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان، سهمیه ابلاغی استان زنجان در قانون جهش تولید مسکن برای چهار سال را ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی شامل مسکن حمایتی, مسکن روستایی, نوسازی بافت فرسوده و مسکن خودمالکی اعلام کرد و بیان داشت: از کل متقاضیان ثبت نامی در سامانه نهضت ملی مسکن, تعداد متقاضیان حائز شرایط ۳۷ هزار و ۵۳۳ نفر بوده است.

وی، گفت: تعداد واحدهای مسکونی شروع شده در قالب نهضت ملی مسکن در استان  ۱۸ هزار و ۹۶ واحد مسکونی است.

اسماعیلی تاکید کرد: تعداد واحدهای دارای قرارداد با سازنده در طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۱۸ هزار و ۶۹۶ واحد مسکونی است و تعداد واحدهای اتمام و یا در مرحله فونداسیون نیز  ۱۷ هزار و ۸۲۸ واحد است.

وی، تعداد واحد مسکونی اتمام و  یا در مرحله اسکلت و سقف را ۱۷ هزار و ۴۴۲ واحد یاد کرد و افزود: تعداد واحد اتمام و یا در مرحله سفت کاری ۱۳ هزار و ۱۲۷ واحد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۲۱ هزار و ۲۷۳ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در استان زنجان تخصیص پروژه شدند، اظهار کرد: همچنین هفت هزار و ۷۶۷ زن سرپرست خانوار و پنج هزار و ۵۳۴ نفر هم که تحت پوشش نهادهای حمایتی (کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی) هستند که در طرح نهضت ملی مسکن نام نویسی کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز