خبرگزاری کار ایران

مسئول ستاد روستاییان و عشایر دکتر پزشکیان در فارس معرفی شد

 مسئول ستاد روستاییان و عشایر دکتر پزشکیان در فارس معرفی شد
کد خبر : ۱۴۹۶۰۳۰

طی حکمی از سوی ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در تهران جلیل حسنی به عنوان مسوول ستاد روستاییان و عشایر در استان فارس منصوب شد.

به گزارش ایلنا، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در دولت اهتدالبه عنوان مسوول ستاد روستائیان و عشایر دکتر پزشکیان در استان فارس معرفی شد.

حسنی مسؤولیت های متعددی در مجموعه وزارت کشور داشته است که معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان آخرین سمت ایشان در دولت اعتدال بوده است.

وی در این رابطه اظهار داشت: حفظ وحدت و انسجام بین همه نیروهای حامی دکتر پزشکیان همراه با مشارکت حداکثری برای پیروزی در انتخابات و همچنین عزت و اقتدار کشور لازم و ضروری است.

مسوول ستاد روستاییان و عشایر دکتر پزشکیان در فارس افزود: باید از اختلاف های جزیی پرهیز کرد تا با وحدت رویه و یک کار تیمی مشترک، در ایام باقی مانده از همه ظرفیت ها برای گرفتن نتیجه بهره ببریم.

حسنی  گفت: پیروزی در انتخابات با توجه به شرایط حاکم بر جامعه ، امکان پذیر است فقط باید با همگرایی و هم افزایی و فعالیت های مستمر و تشکیلاتی بسترها را برای ایجاد انگیزه و حضور همه اقشار جامعه بخصوص جوانان و بانوان فراهم نماییم.

وی با بیان اینکه چندین ستاد در استان فعالیت دارند، اعلام کرد: ما تعامل و همراهی با همه ستادهای دکتر پزشکیان در استان داریم و در این راستا در ۳۷ شهرستان روسای ستادهای روستاییان و عشایری را مشخص کرده ایم که در حال تعیین روسای کمیته ها در ۹۷ بخش شهرستان های استان هستیم و به صورت شبکه ای همه ۲۲۲ دهستان و حدود ۸هزار روستای استان و ایلات عشایری را در جهت تبلیغاتی سالم و قانونمند تحت پوشش فعالیت های تبلیغی قرار می دهیم.

وی در پایان حضور مردم در انتخابات را بهترین و کارامدترین راه برای تاثیر گذاری مردم در سرنوشت خودشان دانست و از همه آحاد و اقشار مردم خواست که برای تغییرات در عرصه های مختلف اقتصادی . اجتماعی و فرهنگی مشارکت جدی و آگاهانه در انتخابات داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز