خبرگزاری کار ایران

جمع آوری ۲۶ مرکز ضایعات فروشی در منطقه ۵ شهرداری کرج

جمع آوری ۲۶ مرکز ضایعات فروشی در منطقه ۵ شهرداری کرج
کد خبر : ۱۴۹۴۲۲۰

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج از پلمپ ۲۶ مرکز جمع آوری و ضایعات فروشی در این منطقه و همچنین از تخریب و جمع آوری کامل محل جمع آوری و انباشت ضایعاتی در اراضی شهید ایرانی حصارک پایین خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، حسین کمالی با اشاره به جمع آوری ۲۶ مرکز ضایعات فروشی در خیابان شهید ایرانی، اظهار کرد: باتوجه به پیگیری‌های مستمر اعضای شورای اسلامی شهر کرج و شهردار کرج و به دستور معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج، ۲۶ مرکز تجمیع زباله و ضایعات در منطقه در راستای احقاق حقوق عامه و در پی تقاضاهای مکرر شهروندان جمع آوری و پلمب شد.

کمالی دهقان ادامه داد: فعالیت واحدهای غیرمجاز جمع آوری ضایعات و پسماندها علاوه بر مخدوش نمودن چهره شهر و ایجاد نازیبایی، از نظر بهداشتی نیز در تجمع حیوانات موذی و مزاحم دخیل است و شهروندان از فعالیت آنها گلایه‌مند هستند، همچنین این واحدها اکثراً کودکان کار و اتباع غیرمجاز را بکارگیری می‌کنند که از جهاتِ مختلف با قوانین مغایرت دارد.

این مسئول در ادامه در خصوص تخریب و جمع آوری واحد جمع آوری و فروش ضایعاتی در اراضی شهید ایرانی که از مطالبات شهروندان و ساکنین این محدوده بود، گفت: با توجه به دستور معاون  دادستان عمومی و انقلاب با تمامی افرادی که به هر نحوی در جمع آوری و خرید و فروش و انباشت پسماندهای شهری (ضایعات) در این اراضی و خیابان شهید ایرانی دخیل هستند، برخورد قانونی صورت می‌گیرد و ضمن پلمب و مسدود نمودن صنوف محل جمع آوری و انباشت ضایعاتی تخریب و با عوامل احداث‌کننده آن نیز برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت.

مدیرمنطقه ۵ شهرداری کرج درپایان گفت:  شهرداری صرفاً در دایره قوانین اقدام به برخورد و مقابله با واحدهای غیرمجاز جمع آوری پسماند و ضایعات می کند و به صورت مستمر اقدام به شناسایی محل فعالیت و پلمب گاراژها و مغازه‌ها و حتی توقیف ماشین آلات و چرخ دستی‌های فعال برای جمع آوری ضایعات به ویژه در خیابان شهید ایرانی حصارک و سایر محدوده‌های سطح منطقه ۵ خواهد کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز