خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

تکمیل پروژه آبرسانی سدایوشان نمونه ای از مشارکت مردم است

تکمیل پروژه آبرسانی سدایوشان نمونه ای از مشارکت مردم است
کد خبر : ۱۴۹۳۴۴۶

استاندار لرستان گفت: تکمیل و بهره برداری از پروژه آبرسانی تحت فشار سدایوشان نمونه ای از مشارکت مردم در اجرای امور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوطالب شفقت روز پنجشنبه بیست و چهارم خرداد در مراسم افتتاح پروژه شبکه آبیاری تحت فشار 640 هکتار از اراضی سدایوشان، عنوان کرد:  برای تکمیل این پروژه بالغ بر 36 میلیارد تومان هزینه شده که 16 میلیارد آن توسط مردم منطقه تأمین شده است.

وی ادامه داد: مدیریت این شبکه نیز در قالب سه تعاونی و با مشارکت اهالی منطقه انجام می شود.

استاندار لرستان تصریح کرد: با بهره برداری از این شبکه ی آبیاری رونق تولید 253 خانوار منطقه با تولیدات چند برابری محصولات کشاورزی فراهم شده است.

شفقت با اشاره به شعار سال مبنی بر افزایش تولید با مشارکت مردم، اظهار کرد: مسیر توسعه و پیشرفت کشور همان گونه که رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) فرمودند با مشارکت و حضور مردم فراهم می شود و اجرای پروژه هایی مانند این شبکه آبیاری نمونه ای بارز از آن است.

وی تأکید کرد: با اجرای اصولی طرح های شبکه آبیاری پایین دست سدهای استان می توان از کمترین آب بیش ترین بهره را در صنعت کشاورزی برده و به افزایش تولید و اشتغال کمک کرد.

به گزارش ایلنا ، پروژه ی شبکه آبیاری تحت فشار 640 هکتار از اراضی پایین دست سد ایوشان خرم آباد موسوم به منطقه کله جوب در هفته ی جهادکشاورزی و با حضور معاون آب و خاک وزیر جهاد، مشاور وزیر و مجری سامانه های نوین آبیاری وزارت جهاد، مدیرکل توسعه شبکه های آبیاری و زهکشی معاونت آب و خاک وزارت جهاد، استاندار لرستان، نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و مدیرکل جهاد کشاورزی لرستان افتتاح شد.

در هفته ی جهادکشاورزی تعداد 72 پروژه ی این حوزه با اعتباری بالغ بر 290 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز