خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

جاده های آذربایجان غربی همچنان قربانی می گیرند

جاده های آذربایجان غربی همچنان قربانی می گیرند
کد خبر : ۱۴۸۹۹۵۲

۱۰ نفر در تصادفات دوازده ساعته گذشته استان فوت و مصدوم شدند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: تصادفات دوازده ساعت اخیر در محورهای آذربایجان‌غربی، ۱۰ فوتی و مصدوم به همراه داشت.

به گزارش ایلنا حمید محبوبی، با بیان اینکه تصادفات دوازده ساعته گذشته در استان ۱۰مصدوم و فوتی بر جای گذاشته گفت: ساعت ۲۰:۵۷ شامگاه سه‌شنبه ۱۵ خرداد، انحراف از جاده یک دستگاه مزدا دو کابین در محور فرعی باری به قره باغ گزارش شد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات گردنه قوشچی ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه یک فوتی و ۳ مصدوم داشت که مصدومین بعد از رهاسازی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مرکز درمانی انتقال یافتند و فوتی حادثه تحویل مراجع ذی صلاح شد.

۲ مصدوم در برخورد خودروی برلیانس و مزدا وانت دوکابین در محور ماکو به چایپاره

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی ادامه داد: ساعت ۲۰ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه ۱۶ خرداد تصادف برلیانس و مزدا وانت دوکابین گزارش شد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات رند ماکو بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه ۲ مصدوم داشت که مصدومین بعد از اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان فجر ماکو انتقال یافتند.

۳ مصدوم در واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری ساینا در محور ارومیه - سلماس

محبوبی افزود: ساعت ۲ و ۶ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه در محور ارومیه - سلماس (روبروی شهرک صنعتی) یک دستگاه خودروی سواری ساینا از جاده منحرف و واژگون شد که نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده ای گردنه قوشچی ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: این حادثه ۳ مصدوم داشت که مصدومین بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

آغاز صبح بعد از تعطیلات با ۱ فوتی در محور میاندوآب به مهاباد

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: ساعت ۴ و ۵۹ دقیقه صبح امروز در محور مهاباد - میاندوآب یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ از جاده منحرف و واژگون شد که نجاتگران پایگاه امداد و نجات برده رشان هلال احمر میاندوآب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی افزود: این حادثه ۱ فوتی داشت که فوتی حادثه بعد از رهاسازی تحویل مراجع ذی صلاح شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز