خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

لازم است بازار محصولات کشاورزی به ویژه برنج مورد بررسی قرارگیرد

لازم است بازار محصولات کشاورزی به ویژه برنج مورد بررسی قرارگیرد
کد خبر : ۱۵۳۵۵۲۳

استاندار مازندران حمایت از کشاورزان را مورد تاکید قرار داد و افزود: لازم است بازار محصولات کشاورزی به ویژه برنج مورد بررسی قرارگیرد تا مبادا در موقع برداشت شاهد واردات برنج در مازندران باشیم.

به گزارش ایلنا، یوسف نوری عصر شنبه در جلسه شورای اداری استان شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب لبنان را تسلیت گفت و افزود: این مجاهد نستوه در جریان انقلاب اسلامی با منافقین در همین تهران مبارزه می‌کرد.

وی با بیان اینکه جنگ؛ جنگ ترکیبی به جهت الگو و روش است، جهاد ترکیبی را مهم‌ترین راهبرد مقابله با این جنگ دانست وافزود: آمریکا و تمام ایادی پشت این جنگ هستند در حالیکه رئیس جمهور ما صلح را مطرح می‌کند، رژیم غاصب اسرائیل به چنین عملی دست می‌زند این نشان می‌دهد که عمق راهبردی نظام صهیونیست به‌گونه‌ای است که تلاش دارند از گسترش تمدن اسلامی ممناعت کنند.

استاندار مازندران به اهمیت دومین کنگره سرداران و شهیدان مازندران اشاره کرد و گفت: برنامه‌های خوبی برای این کنگره تمهید شده که هر یک از آن‌ها عبرت‌آموز است و باید بهره‌گیری کرد.

وی حمایت از کشاورزان را مورد تاکید قرار داد و افزود: لازم است بازار محصولات کشاورزی به ویژه برنج مورد بررسی قرارگیرد تا مبادا در موقع برداشت شاهد واردات برنج در مازندران باشیم.

نوری به افزایش قیمت نان در مازندران اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش قیمت، افزایش کیفیت نان نیز ضروری است و نظارت کافی نیز در بخش باید صورت گیرد.

وی گفت: نرخ اشتغال در استان خوب است اما کافی نیست در سال جهش تولید میزان اشتغال باید افزایش پیدا کند.

استاندار مازندران افزود: با توجه به در پیش بودن هفته گردشگری مسئولان مربوطه برنامه جامع خوبی را برای این هفته تمهید کنند.

نوری همچنین به به آغاز هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و از تلاش‌های سبزپوشان قدردانی کرد و شهادت «پوریا عبادی» شهید مدافع امنیت را تسلیت گفت.

وی با تاکید بر جدی گرفتن مدیریت بحران، افزود: استان مازندران به دلیل نداشتن زیر ساخت‌های لازم نیازمند توجه بیشتری در مدیریت بحران است، دستگاه‌های مربوطه معبرها و مسیرها باز کنند و هشدارهای لازم نیز برای مناطق بحرانی صادر و

امکانات راهداری نیز به‌روز رسانی شود.

نوری با تاکید بر نظارت بر بازار و تامین اقلام عمومی، تامین انرژی استان را ضرورت دانست و ادامه داد: برخی از مناطق استان هم‌چنان از نعمت گاز برخوردار نیستند نیازمند توجه بیشتری هستند.

وی با اعلام اینکه عملکرد فرمانداران شهرهای استان ارزیابی می‌شود، ادامه داد: فرآیند محوری برای توانمند سازی در دستور کار قرار دارد.

استاندار مازندران خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با تاکید براینکه کار تا آخرین لحظه باید دقیق انجام شود و این تکلیف شرعی است، تاکید کرد: باید کارمان را تا آخرین لحظه جدی انجام دهیم.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز