خبرگزاری کار ایران

امام جمعه دهدشت تاکید کرد:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد دست رَد بر سینه چاپلوسان بزند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد دست رَد بر سینه چاپلوسان بزند
کد خبر : ۱۵۳۵۰۳۹

بازار کُت و شلوارها برای گرفتن پُست ها داغ شده است

امام جمعه دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد از استاندار جدید این استان خواست دست رَد بر سینه چاپلوسان و متملقینی که برای گرفتن پُست و منصب به او مراجعه می کنند، بزند.

به گزارش ایلنا از کهگیلویه بزرگ، "شیخ علی وحدانی‌فر" در خطبه دوم نمازجمعه شهر دهدشت با بیان تبریک به شروع بکار یدالله رحمانی استاندار دولت چهاردهم در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: این روزها، بازار کُت‌ و شلوار داغ است و البته از اینکه برای صنف خیاطان رونق دارد ما نیز خوشحالیم.

وی گفت: هرکسی براساس نگرش خود، برای تصدی پُستی آماده می‌شود اما انتظار می‌رود استاندار کهگیلویه و بویراحمد دست رَد بر سینه چاپلوسان بزند و پیشنهاد ما به استاندار این است که از انسان‌های ضعیف و ناتوان در مناصب مدیریتی استفاده نکند.

امام جمعه دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه استان ما سال‌هاست تاوان چنین انتصاب‌هایی را می‌دهد، یادآورشد: این استان،  دیگر جای آزمون و خطای مدیریتی نیست.

وحدانی‌فر با تأکید بر اینکه کهگیلویه بزرگ و مظلوم، از انتصاب‌های نابجا و ناکارآمد مدیران در تمامی دولت ها، زخم‌خورده است، تصریح کرد: توصیه‌ ما به آقای رحمانی استاندار استان این است که نگاه سخیف سردسیری و گرمسیری را برای همیشه جمع کند تا این نگاه از استان رخت بربندد.

وی گفت: در انتخاب مدیران جدید از انسان‌های ناتوانی که صرفاً به پشتوانه سیاسی، قومی و طایفه‌ای انتخاب شده‌اند، بهره نبرید چرا که دوران تکرار خطاها در انتصابات مدیریتی بسر آمده است.

توجیهی ندارد که روزانه شاهد قطعی برق چندین ساعته در کهگیلویه باشیم

امام جمعه دهدشت در بخش دیگری از سخنان خود به قطعی های مستمر و مکرر برق در شهرستان کهگیلویه اشاره و اظهارداشت: توجیهی ندارد ساعت هفت غروب که وقت کاسبی برای بازاریان است بازار بی‌برق باشد و این بی تدبیری ها ادامه یابد.

وحدانی‌فر با بیان اینکه باید برای تقویت برق کهگیلویه تا قبل از پایان سال چاره‌اندیشی شود، گفت: اگر می‌خواهید دچار بحران در تابستان آینده نشوید سه دستگاه ترانس با ظرفیت حداقل ۳۰ مگاولت آمپر در دهدشت و یکدستگاه ترانس دیگر در چرام باید اضافه و ایستگاه دژ کوه به دائم ارتقا پیدا کند.

وی افزود: مهم‌تر از اینها نیز بهره برداری از ایستگاه قلعه رئیسی به دیشموک است که اگر امسال به بهره‌برداری نرسد سال بعد به بحران قطعی و نوسانات گسترده برق در این بخش ها می‌رسیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز