خبرگزاری کار ایران

باحضور رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه؛

اجلاسیه ۱۵۱ شهید سرافراز زرین دشت برگزار شد

اجلاسیه ۱۵۱ شهید سرافراز زرین دشت برگزار شد
کد خبر : ۱۵۳۵۱۷۲

در راستای دومین کنگره ملی پانزده هزار شهید استان فارس، اجلاسیه ۱۵۱ شهید شهرستان زرین دشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا، همزمان با هفته دفاع مقدس اجلاسیه ۱۵۱ شهید سرافراز شهرستان زرین دشت با حضور رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور گسترده مردم شهید پرورزرین دشت، خانواده های شهدا، فرماندهان سپاه شهرستانهای داراب، فسا، بوانات، جهرم، رییس کمیسیون کشاورزی مجلس و مسئولان اجرایی زرین دشت در سالن شهید سلیمانی این شهرستان برگزار شد، رییس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه گفت: شهدا انقلاب را برای همیشه از خطر و آسیب بیمه کردند و دفاع غیرمحافظه کارانه ای را در عرصه ملی و بین المللی شاهد هستیم.

سردار مجید خادمی با تاکید بر اینکه انتظار می رود یاد و خاطره  شهدا زنده نگاه داشته شود، عنوان کرد:شهدا تجسم باورهای اعتقادی و برهم زننده الگوهای نظام غرب است.

وی افزود: شهدای ما بر‌اساس اعتقادات خود در سنگر دفاع از این مرز و بوم سنگ تمام گذاشتند و در کنار آن تمام محاسبات نظام غرب را بر هم زدند.

اجلاسیه ۱۵۱ شهید سرافراز زرین دشت برگزار شد

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه در ادامه به پنج گام انقلاب در مسیر جهانی شدن اسلام اشاره کرد و گفت: پیروزی انقلاب و استقرار نظام اسلامی تحقق یافته اما در اسلامی شدن دستگاه های اجرایی، اسلامی شدن جامعه و جهانی شدن اسلام هنوز فاصله داریم.

خادمی، با ذکر این نکته که درخت انقلاب تنومند شده اما پیر نشده و دفاع از انقلاب همچنان ادامه دارد،یادآور شد: شاید قبل‌از جنگ ما در پای منابر آیات قرآنی را به‌صورت مکرر می‌شنیدیم و حتی علمای بزرگ برای ما تفسیر می‌کردند اما تفسیر عملی آیات قرآنی را ما در صحنه‌های جنگ رؤیت کردیم. 

وی اضافه کرد: شهدای دوران دفاع مقدس زمینه بروز و ظهور ظرفیت ها، ابتکارات و نوآوری های این کشور را فراهم کردند که در برخی عملیات ها به شکل معجزه آسایی پیروزی رزمندگان اسلام را شاهد بودیم.

اجلاسیه ۱۵۱ شهید سرافراز زرین دشت برگزار شد

حفظ دستاوردهای انقلاب واجب است

در ادامه این اجلاسیه نماینده شهرستانهای داراب و زرین دشت نیز با بیان اینکه پس از رحلت امام راحل  وظایف ما نسبت‌ به گذشته خطیرتر و سنگین‌تر شده است، اظهار کرد: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی از اوجب واجبات است. 

محمد جواد عسکری تاکید کرد: اگر امروز به وصایای امام بزرگوار در عرصه های سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی عمل کنیم، قطع و یقین موفق خواهیم بود.

 رییس کمیسیون، کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در راستای توسعه و بر اساس سند چشم‌انداز بیست‌ساله نظام تلاش می‌کنیم تا با تلاش مجلس شورای اسلامی، کشور را به توسعه همه‌جانبه برسانیم.

اجلاسیه ۱۵۱ شهید سرافراز زرین دشت برگزار شد

تلاش برای امنیت غذایی و حل مساله معیشت مردم

وی افزود: در راستای مواضع اقتصادی، امنیت غذایی و مسئله معیشت مردم و جوانان تمام تلاشمان را خواهیم کردتا آن اتفاقی که مدنظر مقام معظم رهبری است بیفتد.

نماینده داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئولین عزیر باید با نگاه جهادی، انقلابی و ایثارگری به مأموریت‌های محول شده خود عمل کنند وبا روحیه مضاعف و استفاده از همه ظرفیت ها و قابلیت ها پای کار بیایند تا شاهد توسعه در همه زمینه ها باشیم.

به گزارش ایلنا در ادامه این اجلاسیه از کتاب نقش زرین دشت در دفاع مقدس رونمایی و از خانواده های معزز شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز