خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

تسطیح، رگلاژ و شانه سازی ۱۲۶ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده

تسطیح، رگلاژ  و شانه سازی ۱۲۶ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
کد خبر : ۱۵۳۵۳۹۳

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نقده از تسطیح،رگلاژ و شانه سازی ۱۲۶ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان طی ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم رستمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نقده با اشاره به مهم‌ترین اقدامات انجام شده این اداره در طول ۶ ماهه گذشته از سال جاری جهت ایمن سازی محورهای مواصلاتی این شهرستان گفت : علاوه بر تسطیح،رگلاژو شانه سازی ۱۲۶ کیلومتر  از محورهای شهرستان نقده در این مدت اقداماتی ازجمله  بازسازی ونصب ۹۳۶ متر گاردریل ،نصب ۹۸ عدد تابلو و علائم هشدار دهنده جاده ای  نیز انجام شده است.

وی با اشاره به  خط کشی ۱۳۵ کیلومتر از محور های مواصلاتی شهرستان نقده در نیمه نخست امسال  اظهار کرد: اجرای روکش آسفالت بطول ۱۱.۴ کیلومتر، شن ریزی راه های روستایی وفرعی بطول ۴ کیلومتر  از دیگراقدامات اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نقده بوده است.

رستمی ادامه داد : همچنین در این مدت ۶۴ مورد گشت تلفیقی با پلیس راه ، اجرا و تعمیر چراغ های روشنایی به طول ۶ کیلومتر و ۱۸۰۰ تن نخاله برداری از حاشیه راهها انجام شده است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز