خبرگزاری کار ایران

معرفی انواع پارچه مانتویی و بهترین پارچه های توصیه شده

معرفی انواع پارچه مانتویی و بهترین پارچه های توصیه شده
کد خبر : ۱۵۰۶۰۳۶

اگر به‌دنبال شناخت بهترین نوع پارچه مانتو هستید، این مقاله مناسب شما نگارش شده است. ما در این مطلب پارچه‌هایی را معرفی کرده‌ایم که به‌کمک آن‌ها قادر به دوخت بهترین مانتوها خواهید بود. پارچه‌هایی که بافت و جنس آن‌ها مخصوص دوخت مانتو است، طرفداران زیادی دارند. چون نه‌تنها تن‌خور آن‌ها زیبا می‌شود، بلکه هزینه تمام شده جهت به‌دست آوردن‌شان، نسبت به خرید نمونه‌های بازاری که پیدا کردن انواع باکیفیت‌شان دشوار است، کمتر محاسبه خواهد شد. در این راستا اگر تصمیم به دوخت مانتوهایی خنک و جذاب گرفته‌اید و هنوز نمی‌دانید کدام پارچه مناسب‌تر است، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

پارچه‌های نخی، بهترین گزینه برای دوخت مانتو هستند

اگر بخواهیم محبوب‌ترین پارچه مانتو که در تابستان‌ها فروش زیادی را به خود اختصاص می‌دهد معرفی کنیم به انواع نخی می‌رسیم. پارچه‌های نخی از پنبه تولید می‌شوند و به همین دلیل می‌توانند هوا را به‌راحتی درون خود جابه‌جا کنند. این پارچه‌ها در فصول گرم سال، بهترین همراه برای خانم‌ها به‌شمار می‌روند. دوخت و شستشوی پارچه‌های نخی راحت است که این خود یک علت دیگر برای توجیه شهرت آن‌ها است. البته فراموش نکنید که برخی از انواع این پارچه‌ها آبرفت دارند. پس قبل‌از اینکه پارچه را نزد خیاط ببرید، حتما آن را آب‌کشی کنید تا بعداز دوخت به مشکل نخورید.

ژاکارد؛ یک پارچه 4 فصل و جذاب

درست است که ژاکارد به‌عنوان یک پارچه جذاب برای دوخت مانتو شناخته می‌شود، اما این نکته را در نظر داشته باشید که ژاکارد را می‌توان به‌صورت 4 فصل مورد استفاده قرار داد. هر چند که کاربرد این پارچه بیشتر در فصل پاییز خود را نشان می‌دهد، اما فراموش نکنید که اگر نوع درستی از آن را خریداری کنید و یک مدل خیره‌کننده با آن بدوزید، می‌توانید با یک استایل کردن ساده، با این پارچه بهترین ظاهر را در تمام فصول سال برای خود ترتیب دهید.

ژاکارد به این دلیل که خشک و آهاردار است، یک انتخاب ایده‌آل به‌عنوان پارچه مانتو در نظر گرفته می‌شود. این پارچه را در انواع طرح‌های مختلف می‌بافند و به بازار عرضه می‌کنند. به همین دلیل خیال‌تان از بابت مشکل‌پسندی و مواردی از این قبیل راحت باشد! چون اگر تصمیم به خرید ژاکارد گرفته باشید، به‌قطع قادر به پیدا کردن گزینه‌ای عالی در فروشگاه‌ها خواهید بود.

جین به‌عنوان پارچه مانتو شیک شناخته می‌شود

معرفی انواع پارچه مانتویی و بهترین پارچه های توصیه شده

مانتو جین به‌قدری جذابیت دارد که خانم‌های زیادی حاضر به خرید پارچه برای دوخت این سبک از مانتو هستند. در حقیقت جین نیز از پنبه تشکیل می‌شود و می‌تواند هوا را درون خود جابه‌جا کند. ذکر این نکته ضرورت دارد که پارچه جین با توجه به ضخامتی که آن را تولید می‌کنند، قابل استفاده در فصول مختلف سال است. این یعنی حتی اگر تصمیم به دوخت مانتو جین در بهار بگیرید، فرصت و شرایط آن برای‌تان مهیا است. تنها کاری که باید انجام دهید، خرید پارچه‌ای است که ضخامت نازک و بافت نرمی دارد.

با پارچه لینن، بهترین مانتو شلوارهای دست را بدوزید!

لینن یک پارچه خنک و تقریبا چروک‌پذیر است که استفاده از آن در فصول گرم سال، بسیار رایج است. این پارچه سریع چروک می‌شود، اما به‌شدت خنک است و در رنگ‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود. اگر در فصل بهار و تابستان به بازار بروید، اکثر مانتو و شلوارهایی که ست هستند، با استفاده از این پارچه دوخته شده‌اند.

درصورتی‌که علاقه به خرید اجناس بازاری ندارید و نمی‌دانید که جنس لینن آن‌ها چقدر مرغوب است، پیشنهاد می‌کنیم که پارچه مانتو لینن را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کرده و آن را به‌دست یک خیاط ماهر بسپارید.

البته به‌جز این مورد، یک راه دیگر نیز پیش روی شما قرار دارد. برای این منظور می‌توانید به یک فروشگاه مانتو معتبر و باسابقه مراجعه کرده و نمونه‌کارهای آن‌ها را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید از آن‌ها بخواهید که مانتوهای باکیفیت خود را که با لینن دوخته شده‌اند، به شما معرفی کنند.

معرفی پارچه ریون؛ انتخابی ایده‌آل برای دوخت مانتو

ریون پارچه‌ای است که تحت هیچ شرایطی قابل استفاده در تابستان نیست، اما به‌عنوان یک پارچه مانتویی جذاب و خواستنی شناخته می‌شود. ریون بافت لختی دارد و در تولید آن تاحدودی از پنبه استفاده می‌کنند. پس می‌توان نتیجه گرفت که از ریون در دوخت لباس‌های مجلسی زنانه و انواع مانتوهای بهاره کمک می‌گیرند. این پارچه در رنگ‌های جذاب زیادی در بازار یافت می‌شود و از همه نظر، قادر به پوشش سلیقه شما خواهد بود. پس اگر صرفا برای تابستان قصد خرید پارچه مخصوص مانتو ندارید، می‌توانید ریون را با هدف بهار سال آینده بخرید و با آن شکیل‌ترین مانتوها را بدوزید.

با پارچه ابریشم، مانتوهای مجلسی بدوزید

معرفی انواع پارچه مانتویی و بهترین پارچه های توصیه شده

اگر به صنعت مد و فشن علاقه داشته باشید، قطعا می‌دانید که مانتوهای مجلسی تا چه اندازه خیره‌کننده و متنوع هستند و خانم‌ها حاضرند برای داشتن آن‌ها تا چه حدی هزینه کنند! در حقیقت این مدل مانتوها با پارچه‌های ابریشم دوخته می‌شوند و طرح آن‌ها به‌شدت خاص در نظر گرفته می‌شود. پارچه‌های ابریشمی معمولا در رنگ‌های مختلفی در بازار موجود هستند و در دسته کالاهای لوکس قرار می‌گیرند. پس اگر یک پارچه مانتو لاکچری می‌خواهید و دوست دارید متفاوت‌تر از همیشه در مجالس پیش‌روی‌تان ظاهر شوید، نسبت به خرید پارچه‌های ابریشمی اقدام کنید.

خرید پارچه بهتر است یا مانتو؟

عده‌ای بر این باور هستند که انتخاب پارچه و دوخت آن نیاز به صرف زمان زیادی دارد. آن‌ها همچنین از پیدا کردن خیاط‌های ماهر و زمان‌شناس گله دارند و مدام می‌گویند که هزینه‌های جانبی دوخت مانتو از خرید نمونه‌های بازاری بیشتر است!

به همین دلیل توصیه ما به این دسته از افراد این است که به یک فروشگاه مانتو معتبر مراجعه کنند. جایی که کیفیت پارچه‌های آن بالا است؛ کیفیت دوخت آن ظریف است؛ مشتری‌های سابق از آن تعریف می‌کنند و قیمت‌های مناسبی را برای محصولات خود در نظر می‌گیرد.

در این راستا اگر به‌دنبال برندی هستید که تمام موارد گفته شده را به‌صورت یک‌جا درون خود جای داده و از اعتبار بالایی برخوردار است، به وب‌سایت گالری مانتو میرداماد مراجعه کنید. شما می‌توانید در این بستر بهترین مانتوها را که از پارچه‌های مرغوبی دوخته شده‌اند، خریداری کنید.

جمع‌بندی

خرید پارچه مانتو یک راه سخت اما جذاب برای دوخت مانتوهایی است که نمونه‌های آن‌ها در بازار قابل پیدا شدن نیست! بااین‌حال با توجه به اینکه دردسرهای زیادی برای دوخت مانتو وجود دارد، بیشتر افراد خرید مانتو آماده از مراکز معتبر را ترجیح می‌دهند. شما نیز برای این منظور می‌توانید به وب‌سایت گالری مانتو میرداماد مراجعه کنید و از دیدن تنوع مانتوهای این مجموعه شگفت‌زده شوید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز