خبرگزاری کار ایران

مراکز خرید آنتالیا؛ راهنمای جامع خرید در آنتالیا

مراکز خرید آنتالیا؛ راهنمای جامع خرید در آنتالیا
کد خبر : ۱۵۲۲۴۶۰

آنتالیا را به جرات می‌توان محبوب‌ترین مقصد گردشگری ترکیه دانست که علاوه‌بر سواحل زیبا، هتل‌های لوکس و شیک و مناظر طبیعی شگفت‌انگیز، مراکز خرید بسیار جذابی نیز دارد. اگر عازم این شهر دیدنی ترکیه هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با مراکز خرید آنتالیا بیشتر آشنا شوید.

به گزارش ایلنا، آنتالیا را به جرات می‌توان محبوب‌ترین مقصد گردشگری ترکیه دانست که علاوه‌بر سواحل زیبا، هتل‌های لوکس و شیک و مناظر طبیعی شگفت‌انگیز، مراکز خرید بسیار جذابی نیز دارد. اگر عازم این شهر دیدنی ترکیه هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با مراکز خرید آنتالیا بیشتر آشنا شوید.

بازار قدیم آنتالیا (The Old Bazaar)

بازار قدیم آنتالیا، نه‌تنها یکی از مراکز خرید خوب در آنتالیا به شمار می‌رود؛ بلکه یکی از جاهای دیدنی آنتالیا نیز محسوب می‌شود. این بازار که در قلب بخش تاریخی آنتالیا قرار دارد، مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها و غرفه‌های کوچک است که اجناس سنتی و محلی مانند فرش‌های دستباف، زیورآلات، سوغاتی‌های محلی و لباس‌های سنتی را ارائه می‌دهند. قدم زدن در کوچه‌های باریک و سنگ‌فرش‌شده این بازار و رویارویی با مردم بومی منطقه، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از آشنایی با فرهنگ و تاریخ ترکیه را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

مرکز خرید مال آف آنتالیا (Mall of Antalya)

مرکز خرید مال آف آنتالیا را می‌توان یکی از لوکس ترین مراکز خرید آنتالیا دانست که در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی آنتالیا قرار دارد. این مرکز خرید دارای بیش از ۲۰۰ فروشگاه است که انواع کالاها و اجناس از قبیل پوشاک، کیف و کفش، لوازم ورزشی، اکسسوری و جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر، عینک، لوازم دکوری منزل، اسباب بازی و لوازم الکترونیکی را عرضه می‌کنند. از جمله برندهای معروف موجود در این مرکز می‌توان به زارا، اچ اند ام، آدیداس، نایک، کوتون، الی سی وایکیکی و… اشاره کرد. همچنین، این مرکز خرید، فودکورت، پردیس سینمایی و امکانات تفریحی و محوطه بازی برای کودکان را نیز در خود جای داده است.

مرکز خرید میگروس آنتالیا (Antalya Migros AVM)

مرکز خرید میگروس، یکی دیگر از مراکز خرید محبوب آنتالیا محسوب می‌شود که در منطقه کنیالتی واقع شده است. این مرکز خرید در سال ۲۰۰۱ افتتاح شد و یکی از اولین مراکز خرید مدرن آنتالیا به شمار می‌رود. در این مجتمع تجاری-تفریحی، ۱۳۰ فروشگاه وجود دارد که محصولات متنوع از برندهای مشهور بین‌المللی و ترک مانند زارا، منگو، بوینر، ماوی، ال سی وایکیکی و… را عرضه می‌کنند.

علاوه‌بر این فروشگاه‌ها، یک هایپرمارکت بزرگ، سالن سینما، چندین کافه و رستوران و پارکینگ در این مرکز خرید وجود دارد که راحتی و رفاه مشتریان را تضمین می‌کند. در مرکز خرید میگروس می‌توانید از کالاهای لوکس گرفته تا اقتصادی، از سوغاتی گرفته تا کالاهای موردنیاز روزمره و خوراکی‌های متنوع را تهیه کنید.

مرکز خرید لند آو لجندز بلک در آنتالیا (The Land of Legends)

یکی از مراکز خرید بلک آنتالیا، مرکز خرید لند آو لجندز است که بخشی از مجموعه تفریحی بزرگ لند آو لجندز به شمار می‌رود. این مرکز خرید درواقع خیابانی است مملو از فروشگاه‌های مختلف که از لوازم آرایشی گرفته تا لوازم الکترونیکی و اسباب بازی و پوشاک را می‌توانید در آنها پیدا کنید. به‌علاوه در این خیابان دیدنی، رستوران‌ها و کافه‌های متعددی وجود دارند که هریک متناسب با فضای داستان‌ها و افسانه‌های خاطره‌انگیز قدیمی تزئین شده‌اند و شما می‌توانید طعم یک شام دلچسب را در این رستوران‌ها بچشید.

مرکز خرید مارک آنتالیا (Mark Antalya Mall)

مرکز خرید مارک آنتالیا، یکی از مراکز خرید لوکس و مدرن و از جمله بهترین مراکز خرید انتالیا به شمار می‌رود که در مرکز شهر واقع شده است. این مرکز خرید که زمان افتتاح آن به سال ۲۰۱۷ برمی‌گردد، در فضایی به وسعت بیش از ۵۱ هزار متر مربع و ۴ طبقه، بیش از ۱۵۰ واحد فروشگاهی را جای داده است. در مرکز خرید مارک آنتالیا به سادگی می‌توانید از نمایندگی بهترین و معتبرترین برندهای ترک و بین‌المللی خرید کنید.

مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم مال (Antalium Premium Mall)

مراکز خرید آنتالیا؛ راهنمای جامع خرید در آنتالیا

آنتالیوم پریمیوم مال یکی از مراکز خرید آنتالیا و از جمله مجتمع‌های تجاری لوکس این شهر به حساب می‌آید. این مرکز خرید با معماری خاص و باشکوه خود که شبیه به یک قصر سلطنتی است، به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا لارا شناخته می‌شود. این مجتمع تجاری دارای فروشگاه‌های لوکس، رستوران‌های مجلل و امکانات تفریحی فراوان است. آنتالیوم پریمیوم مال تجربه‌ای از یک خرید لوکس و متنوع را برای مشتریان به ارمغان خواهد آورد.

مرکز خرید تراسیتی در آنتالیا (TerraCity)

تراسیتی بزرگ ترین مرکز خرید منطقه لارا در آنتالیا است. این مرکز خرید در سال 2011 افتتاح شد. تراسیتی یک ساختمان بزرگ 4 طبقه با زیربنای 48000 متر مربع است که 150 بوتیک را در خود جا داده است. شما می‌توانید محصولات انواع برندهای ترک و جهانی را در مرکز خرید تراسیتی آنتالیا پیدا کنید.

نکته دیگر اینکه تراسیتی 30 رستوران باکیفیت با غذاهای متنوع دارد و علاوه‌بر این، می‌توانید از زمین بازی این مرکز و فودکورت آن با ظرفیت بیش از 1000 نفر استفاده کنید و لذت ببرید.

چهارشنبه بازار آنتالیا

چهارشنبه بازار، یکی دیگر از بازارهای محلی و هفتگی آنتالیا و از جمله ارزانترین مراکز خرید انتالیا محسوب می‌شود که در روزهای چهارشنبه دایر است. این بازار پرجنب‌وجوش، محلی عالی برای خرید میوه و سبزیجات تازه، لباس‌های ارزان قیمت، لوازم خانگی و سوغاتی‌های محلی است. حضور در این بازار، فرصتی مناسب برای آشنایی با زندگی روزمره و فرهنگ مردم آنتالیا و لذت بردن از خریدی متفاوت است.

مرکز خرید دیپو در آنتالیا یا اوت لت دیپو (Outlet Deepo)

مراکز خرید آنتالیا؛ راهنمای جامع خرید در آنتالیا

مرکز خرید دیپو، یکی از اوت‌لت‌ها و مراکز خرید ارزان در آنتالیا محسوب می‌شود که در آن می‌توانید کالاهای متنوع از برندهای معروف را با تخفیف‌های ویژه تهیه کنید. این مرکز خرید دارای بیش از ۹۰ فروشگاه است و مکان مناسبی برای خرید لباس، کفش و لوازم ورزشی با قیمت‌های مناسب به شمار می‌رود. مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا در نزدیکی فرودگاه آنتالیا قرار دارد و علاوه‌بر فروشگاه‌های معتبر، دارای رستوران‌ و کافه‌های متعدد و همچنین فضاهای تفریحی است.

مغازه‌های خیابان جمهوریت؛ از متنوع ترین مراکز خرید آنتالیا

خیابان جمهوریت یکی از خیابان‌های اصلی و تجاری آنتالیا به شمار می‌رود که محل گردهمایی فروشگاه‌های متعدد از جمله فروشگاه‌های لباس، کفش، لوازم خانگی و الکترونیکی است. تنوع کالاها و همچنین قیمت‌ها در این خیابان، بی‌نظیر است و از این رو با هر بودجه‌ای می‌توانید دست پر از مغازه‌های خیابان جمهوریت بیرون بیایید. همچنین، در خیابان جمهوریت با کافه‌ها و رستوران‌های مختلفی روبرو خواهید شد که مکان مناسبی برای استراحت و لذت بردن از غذاهای محلی و بین‌المللی محسوب می‌شود.

مغازه‌های خیابان ایشیکلار در آنتالیا ترکیه

خیابان ایشیکلار، یکی دیگر از خیابان‌های تجاری معروف آنتالیا است که در مرکز شهر واقع شده. در این خیابان، فروشگاه‌های متعددی به عرضه محصولاتی همچون پوشاک، کفش، زیورآلات و لوازم خانگی مشغول هستند و اکثر برندهای مشهور ترک، اجناس خود را در این خیابان عرضه می‌کنند. اگر به خیابان ایشیکلار رفتید، یادتان نرود که به محله تاریخی کاله ایچی نیز سری بزنید.

سفری پر از خرید و خوشگذرانی به آنتالیا با الفبای سفر

اگر می‌خواهید لذت قدم زدن در بازارهای قدیمی و رنگارنگ را بچشید یا خرید از معتبرترین برندهای بین‌المللی را تجربه کنید، با تور آنتالیا الفبای سفر همراه شوید و با یک تیر چند نشان بزنید؛ خریدی لوکس، اقامتی فراموش‌نشدنی و تفریحاتی کم‌نظیر. برای اطلاع از جدیدترین قیمت تور آنتالیا و سایر تورهای خارجی وارد سایت الفبای سفر (www.alefbatour.com) شوید یا با شماره تلفن 0214935 تماس بگیرید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز