خبرگزاری کار ایران

بهترین طعم‌ های فیلتر Heets برای دستگاه های ایکاس

بهترین طعم‌ های فیلتر Heets برای دستگاه های ایکاس
کد خبر : ۱۵۲۲۹۰۶

سیگار Heets که به طور اختصاصی برای دستگاه‌های سیگار آیکاس در طعم‌های مختلف طراحی شده‌است، به‌طور‌کلی متفاوت از سیگارهای معمولی است و برخلاف سیگارهای معمول که در همه‌جا یافت می‌شوند، هیچ‌گونه دود و بوی ناخوشایندی ندارد. تنباکوی سیگار‌های هیتس نمی‌سوزد و فقط حرارت می‌بیند. از‌این‌رو، ضررهای استفاده از سیگارهای معمولی را ندارد.

یکی از محبوب‌ترین و بهترین برندهای سیگار، برند هیتس تولید کمپانی بزرگ فیلیپ موریس است که محصولات متنوعی در طعم‌ها و رنگ‌های مختلف ارائه می‌دهد. محصولات این برند به طور ویژه برای دستگاه‌های IQOS 3 Duo و IQOS Original’s Duo تولید می‌شوند. این دستگاه‌ها، دستگاه‌های اختصاصی شرکت فیلیپ موریس با نام آیکاس یا ایکاس هستند. سیگار هیتس در طعم‌‌های فیلتر مختلفی تولید می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به سیگار زرد، سیگار بنفش، نقره‌ای، سیگار فیروزه‌ای Turquoise، سیگار سبز، سیگار برنز و همچنین سیگار نارنجی Amber اشاره کرد. اگر به دنبال استفاده از محصولات این برند هستید و می‌خواهید آن را جایگزین سیگارهای معمولی کنید، در این راهنما همراه ما باشید تا با بهترین طعم‌های مختلف سیگارهای هیتس بیشتر آشنا شوید.

 

سیگارهای هیتس با طعم‌های جذاب

سیگار هیتس Heets که به طور اختصاصی برای دستگاه‌های سیگار آیکاس در طعم‌های مختلف طراحی شده‌است، به‌طور‌کلی متفاوت از سیگارهای معمولی است و برخلاف سیگارهای معمول که در همه‌جا یافت می‌شوند، هیچ‌گونه دود و بوی ناخوشایندی ندارد. تنباکوی سیگار‌های هیتس نمی‌سوزد و فقط حرارت می‌بیند. از‌این‌رو، ضررهای استفاده از سیگارهای معمولی را ندارد. همچنین به دلیل تنوع بالای طعم‌های این سیگار، امکان احساس کردن طعم تنباکو چندین برابر شده و می‌توان آن را در محیط‌های بسته و در کنار دیگر افراد نیز استفاده کرد. ترکیب بی‌نظیر عطر و طعم‌های متنوع و منحصر‌به‌فرد سیگار‌های هیتس می‌تواند تجربه دلپذیر و خوبی را به به بهترین شکل ممکن ارائه کند. در باکس سیگار‌ هیتس، 10 پاکت سیگار با تعداد 20 فیلتر هیتس وجود دارد و قیمت سیگار هیتس، به دلیل طعم و ویژگی‌های متفاوت آن، بیشتر از دیگر سیگار‌های معمولی است.

طعم‌های مختلف سیگار heets

سیگارهای هیتس طعم‌های متنوعی دارند؛ ازجمله منتول، تنباکوی معمولی، ترکیبات میوه‌ای و حتی طعم‌های شیرین! هر طعم و رایحه‌ این سیگارها با مواد با کیفیت بالا ساخته شده و برای ارائه یک تجربه منحصر‌به‌فرد از سیگار کشیدن طراحی شده‌است. سیگار هیتس طیف گسترده‌ای از طعم‌های مختلف را ارائه می‌دهد که انتخاب آن‌ها را برای افرادی سیگاری آسان می‌کند. با‌این‌حال، برخی از طعم‌ها محبوب‌تر هستند و به‌عنوان بهترین طعم سیگار‌های heets شناخته شده‌اند. منتول، تنباکوی معمولی، ترکیبات میوه‌ای و طعم‌های شیرین جزو طعم‌هایی هستند که از طرف مشتریان سیگار ایکاس بیشتر ترجیح داده می‌شوند. در ادامه، برخی از محبوب‌ترین طعم‌های سیگار‌های Heets را معرفی می‌کنیم.

سیگار زرد هیتس

سیگار زرد هیتس یکی از محبوب‌ترین انواع طعم‌های سیگار Heets است که نسبت‌به سایر طعم‌های این برند، تنباکوی کمتری دارد و بیشتر برای افرادی مناسب است که قصد دارند سیگارهای معمولی را ترک کنند. افرادی که اخیراً با سیگارهای الکترونیکی آشنا شده‌اند و به دنبال سیگاری با نیکوتین کمتر هستند، این طعم از سیگار هیتس بهترین گزینه است. سیگار زرد علاوه‌بر اینکه تنباکو و نیکوتین کمتری دارد، خوش‌طعم بوده و بویی لیمویی دارد که اطرافیان را آزرده‌خاطر نمی‌‌کند.

سیگار فیروزه‌ای هیتس

سیگار فیروزه‌ای یا Turquoise هیتس طعم ملایمی دارد و نت‌های نعنا و منتول در ترکیبات آن دیده می‌شود. سیگارهای فیروزه‌‌ای هیتس تنباکوی کمتری داشته و به‌ هیچ‌ عنوان آزاردهنده نیستند. همچنین، قیمت سیگار فیروزه‌ای هیتس تفاوتی با سایر انواع طعم‌های سیگار‌‌های Heets ندارد و در بسته‌بندی ۱۰تایی و ۲۰تایی به فروش می‌رسد.

سیگار نقره‌‌ای هیتس

از دیگر طعم‌های محبوب سیگار هیتس می‌توان به طعم نقره‌ای این برند اشاره کرد. سیگار نقره‌ای هیتس یک ترکیب ملایم از تنباکو با رایحه‌ای نسبتا تندوتیز است و اغلب برای کسانی مناسب است که به دنبال طعمی متفاوت از سیگارهای الکترونیکی هستند.

سیگار سبز هیتس

یکی دیگر از انواع سیگارهایی که در باکس سیگار Heets دیده می‌شود، سیگار سبز هیتس است. این نوع از سیگارهای هیتس همان‌طورکه از نامشان پیداست، در بسته‌بندی سبز رنگ طراحی و تولید می‌شوند و دارای طعم نعنایی هستند. سیگارهای سبز به‌ هیچ‌ وجه طعم تندی ندارند و با وجود داشتن رایحه نعنایی، بسیار ملایم هستند و برای افرادی مناسب‌اند که به دنبال طعمی قوی‌‌تر از تنباکو هستند. برای افرادی که طعم زرد سیگار هیتس ملایم است، سیگار سبز هیتس نیز می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

بهترین طعم‌ های فیلتر Heets برای دستگاه های ایکاس

سیگار برنز هیتس

برای افرادی که به‌ دنبال طعم متفاوت و منحصربه‌فردی از سیگارهای هیتس هستند، رنگ برنز این سیگارها گزینه مناسبی است. سیگارهای برنز هیتس از چوب تنباکو که طبع گرم و نسبتاً شدیدی دارد، ساخته شده‌اند. طعم و رایحه میوه‌های خشک و کاکائو به شدت در این نوع از سیگارهای heets احساس می‌شود و بدون شک، انتخاب مناسبی برای افرادی است که به رایحه‌های سنگین تنباکو اما درعین‌حال خوشبو علاقه دارند.

سیگار نارنجی هیتس

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که طعم سنگین تنباکو را ترجیح می‌دهید، رنگ نارنجی یا Amber سیگار هیتس می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. رایحه این سیگار ترکیبی از فندق و انواع آجیل و مقدار بیشتری تنباکو است که ماندگاری و طعم آن را چندین برابر بیشتر از سایر انواع سیگارهای هیتس می‌کند.

سیگار بنفش Laguna Swift هیتس

سیگارهای بنفش یکی دیگر از انواع سیگار آیکاس از برند هیتس هستند که طعم و عطر ملایم‌تری داشته و برای استفاده روزمره گزینه مناسبی هستند. عطر ملایم این نوع از سیگار heets، ترکیبی از میوه‌های استوایی است که برای افرادی که به‌تازگی با سیگارهای الکترونیکی آشنا شده‌اند، بسیار ایده‌آل است. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با سیگارهای الکترونیکی آیکاس و طعم‌های مختلف سیگارهای هیتس می‌توانید به وب‌سایت pmi.com مراجعه کرده و از مقالات آن بهره‌مند شوید.

خرید سیگارهای هیتس در طعم‌های مختلف

همان‌طور که گفتیم، سیگار هیتس در طعم‌ها و رنگ‌های مختلف به طور اختصاصی برای سیگار ایکاس تولید می‌شود که به نسبت سیگارهای معمول ضرر کمتری داشته و طعم و رایحه آن‌ها نیز آزاردهنده نیست. اگر شما هم قصد دارید سیگارهای هیتس را امتحان کرده و آن‌ها را جایگزین سیگارهای معمولی کنید، برای خرید سیگار هیتس می‌توانید به فروشگاه اینترنتی آتلانیس ایکاس مراجعه کرده و انواع باکس سیگار هیتس را با بهترین قیمت خریداری کنید.

بهترین طعم‌ های فیلتر Heets برای دستگاه های ایکاس

نتیجه‌گیری

سیگارهای هیتس نسل جدید سیگارهای الکترونیکی برای سیگار ایکاس هستند که از ترکیب تخصصی تنباکو به همراه سایر اسانس‌ها و طعم‌ها ایجاد شده‌اند. این سیگارها تا دمای بسیار بالا گرم می‌شوند و بخاری ایجاد می‌کنند که طعم و حسی بسیار شبیه به یک سیگار معمولی را دارد. تفاوت اصلی سیگار هیتس با سیگار معمولی در این است که HEETS هرگز نمی‌سوزد، بنابراین هیچ دودی تولید نمی‌شود. سیگارهای هیتس دارای بیش از ۱۰ طعم مختلف هستند که در این مقاله برخی از محبوب‌ترین آن‌ها را معرفی کردیم. اگر شما هم جزو افرادی هستید که می‌خواهید سیگارهای الکترونیکی را جایگزین سیگارهای معمولی کنید، برای خرید سیگار هیتس می‌توانید به فروشگاه سیگار الکترونیکی iqos آتلانیس مراجعه کرده و پس از انتخاب طعم دلخواه، گزینه موردنظر خود را خریداری کنید.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز