خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر

تیم منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر
کد خبر : ۱۳۵۱۳۵۱

هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر هم با انجام ۸ دیدار حساس در دو روز گذشته به پایان رسید که سر آمد آنها دربی پایتخت بود و با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. مطابق معمول هر هفته برترین بازیکنان مسابقات را که در ترکیب تیم‌هایشان عملکرد قابل قبولی داشتند در قالب تیم منتخب هفته معرفی خواهیم کرد. 

 

دروازه‌بان: ایمان صادقی (ملوان)

گلر تیم فوتبال ملوان روز فوق العاده‌ای مقابل سپاهان داشت و حداقل دو گل صد در صد و چندین موقعیت خطرناک از مهاجمان تیم مدعی اصفهانی گرفت تا به تساوی ارزشمند تیمش در این بازی حساس کمک کرده باشد. صادقی با نمایش درخشانش باعث شد تیم سابقش پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی در کورس رقابت با سپاهان پیدا کند. 

 

مدافع راست: رامین رضاییان (سپاهان)

چه سپاهان روز خوبش باشد چه نباشد، رامین رضاییان بازیکنی است که همیشه سطح خوبی از خودش به نمایش می‌گذارد و با عملکردش از پس وظایف محوله به خوبی بر می‌آید. رامین در روز بازی گره خورده سپاهان مقابل ملوان یک پاس گل ارزشمند به شهریار مغانلو داد که می‌توانست سه امتیاز برای تیمش به ارمغان بیاورد ولی گل دقایق پایانی قوی سپید مانع رسیدن به این هدف شد. 

 

مدافع میانی: مرتضی پورعلی‌گنجی (پرسپولیس)

در روزی که ساختار دفاعی پرسپولیس مقابل استقلال به عنوان یکی از بهترین خط حمله های لیگ برتر توانست عملکردی کم نقص و بدون اشتباه فاحش به نمایش بگذارد و فرصتی در طول ۹۰ دقیقه به حریفش ندهد، مرتضی پور علی گنجی کیفیتی حتی بالاتر از متوسط عملکرد هم پستی‌هایش در این بازی به نمایش گذاشت و به خوبی با مهار قوای تهاجمی استقلال از جناح خودش اجازه نفوذ به مهاجمان استقلال را نداد. 

 

مدافع میانی: محمدامین حزباوی (فولاد خوزستان)

پدیده این فصل لیگ برتر که از خط دفاعی فولاد خوزستان به تیم ملی رسید در بازی این هفته مقابل نفت مسجد سلیمان علاوه بر عملکرد دفاعی قابل قبولی که از خودش به نمایش گذاشت، تک گل سه امتیازی تیمش را هم به ثمر رساند تا بهترین بازیکن تیمش در این دیدار لقب بگیرد و یکی از نفرات برتر هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشد. 

 

مدافع چپ: علی نعمتی (پرسپولیس)

ساختار دفاعی منسجم پرسپولیس بهترین عملکرد را در طول لیگ برتر مقابل استقلال به نمایش گذاشت و اجازه نفوذ و موقعیت سازی به این تیم نداد. علی نعمتی به عنوان مدافع چپ سرخپوشان در این بازی از بهترین‌های تیمش بود و راه نفوذ استقلال از جناح راست و منطقه حملات محمد محبی را به خوبی مسدود کرد تا استقلال از این ناحیه موفق به ایجاد موقعیت نشود. 

 

هافبک میانی: طالب ریکانی (صنعت نفت)

در روز درخشان صنعت نفت مقابل نساجی مازندران بدون شک کاپیتان این تیم طالب ریکانی ستاره بی چون و چرای بازی بود. او دو پنالتی تبدیل به گل کرد که یکی از آنها را خودش گرفته بود و یک گل دیگر هم در جریان بازی زد تا با هت تریک خودش در این دیدار پررنگ ترین نقش را در برتری چهار گله آبادانی ها داشته باشد و بهترین بازیکن هفته بیست و هفتم لقب بگیرد. 

 

هافبک هجومی: رضا شکاری (گل گهر)

تیم سیرجانی بعد از رفتن امیر قلعه‌نویی به تیم ملی دچار افت شده است ولی ستاره بی چون و چرای این فصل گل گهر یعنی رضا شکاری همچنان در روزی که این تیم عملکرد قابل قبولی ندارد هم خوش می‌درخشد شکاری در بازی مقابل هوادار تک گل تیمش را به ثمر رساند و یک موقعیت خوب دیگر هم در اختیارش قرار گرفت که با بدشانسی از دستش رفت. 

 

هافبک هجومی: محسن آذرباد (مس رفسنجان)

تیم محمد ربیعی موفق شد دربی کرمان را با تک گل هافبک خلاق خودش به پایان ببرد. محسن آذرباد روی پاس گادوین منشا دروازه تیم هم نام و هم استانی را باز کرد تا بهترین بازیکن تیمش در این دیدار لقب بگیرد. او چند پاس کلیدی هم به مهاجمان تیمش در طول بازی داد تا عملکرد قابل قبولی از خودش به نمایش گذاشته باشد. 

 

مهاجم کناری: محمدمهدی قنبری (تراکتور)

مهاجم جوان تراکتور که این فصل بازی‌های خوبی برای تیمش به نمایش گذاشته، در دیدار این هفته برابر پیکان هم تک گل تیمش را به ثمر رساند تا در روز خاموش آقای گل های لیگ برتر او باشد که گره از کار خط حمله سرخپوشان تبریزی باز کرده باشد. 

 

مهاجم کناری: سهیل فداکار (ملوان بندرانزلی)

اگر پرسپولیس در پایان فصل قهرمان شود، یکی از بازیکنانی که به آن در رسیدن به این عنوان مدیون است بدون شک سهیل فداکار خواهد بود. مهاجم تیم فوتبال ملوان در دقیقه ۸۶ بازی با سپاهان گل تساوی بخش تیمش را وارد دروازه حریف کرد تا ترمز سپاهان در حساس‌ترین مقطع فصل کشیده شود و صدر جدول از دست شاگردان مورایس خارج شود. 

 

مهاجم نوک: عیسی آل کثیر (پرسپولیس)

زدن یک گل شاید به خودی خود دلیلی برای حضور یک بازیکن در تیم منتخب هفته نباشد ولی باید دید آن گل چه گلی است و چه تاثیری روی وضعیت تیم دارد. عیسی آل کثیر، تعویض طلایی یحیی گل‌محمدی در دربی بدون شک مهم ترین گل این فصل تیمش را به ثمر رساند که می‌تواند کلید قهرمانی این تیم هم باشد. او با فرصت طلبی و سر توپ به موقعش در محوطه جریمه استقلال به خوبی توانست سه امتیاز مهم برای سرخپوشان به ارمغان بیاورد. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز