خبرگزاری کار ایران

کودتا در فوتبال برزیل

اقدام باورنکردنی و جنجالی رییس جمهور علیه بازیکنان ملی‌پوش

اقدام باورنکردنی و جنجالی رییس جمهور علیه بازیکنان ملی‌پوش
کد خبر : ۱۵۴۲۳۴۷

بازیکنان حاضر در لیگ کشور به اردوی تیم ملی دعوت شوند؛ یک دستور باورنکردنی و جنجالی از سوی رییس جمهور درباره بازیکن ملی‌پوش شاغل در فوتبال اروپا!

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال برزیل درحالی در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه امریکای جنوبی فرازونشیب‌هایی داشته و در ۹ بازی اول خود در این رقابت‌ها آمار چهار برد، چهار باخت و یک تساوی را برجای گذاشته که حالا خواسته عجیب رئیس‌جمهور برزیل هم می‌تواند اردوی این تیم را به لحاظ روانی به هم بریزد.

روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا گزارش داد که رئیس‌جمهور برزیل یعنی لوئیس ایناسیو لولا داسیلوا ملقب به لولا، ابراز تمایل کرده است که فقط بازیکنانی که در لیگ‌های برزیل بازی می‌کنند به اردوی تیم ملی این کشور فراخوانده شوند. طبق این گزارش؛ لولا نمی‌خواهد بازیکنان برزیلی که در فوتبال اروپا شاغل هستند برای تیم ملی بازی کنند و این خواسته‌اش را در ملاقاتی که با رئیس فدراسیون فوتبال برزیل خواهد داشت، مطرح خواهد کرد. در صورت تحقق خواسته رئیس‌جمهور برزیل، بازیکنانی همچون وینیسیوس جونیور، رودریگو، رافینیا، ادرسون، دانیلو، مارکینیوش، اندریک و گابریل مارتینلی ممکن است از تیم ملی فوتبال برزیل کنار گذاشته شوند.

به گفته لولا، هیچ گارینشا یا روماریویی در تیم‌های خارجی بازی نمی‌کنند؛ دو چهره‌ای که از افسانه‌های فوتبال برزیل به شمار می‌آیند. او گفت: «در برزیل بازیکنان خوبی با همان کیفیت وجود دارند و بنابراین بهتر است به کسانی که در برزیل توپ می‌زنند هم فرصت بدهیم.»

شاگردان دوریوال جونیور که درحال حاضر با ۱۳امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه امریکای جنوبی و پشت‌سر آرژانتین ۱۹امتیازی، کلمبیای ۱۶امتیازی و اروگوئه ۱۵امتیازی قرار دارند، خود را برای بازی بامداد چهارشنبه (به وقت تهران) با پرو آماده می‌کنند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز