خبرگزاری کار ایران

کریم باقری از مفاخر فوتبال ایران است

عزیزیان: عفیف انگیزه پرسپولیس را برای برد السد بیش‌تر می‌کند

عزیزیان: عفیف انگیزه پرسپولیس را برای برد السد بیش‌تر می‌کند
کد خبر : ۱۵۴۱۹۸۲

سعید عزیزیان معتقد است اگر پرسپولیس مثل دیدار مقابل الاهلی باشد قطعاً السد را شکست خواهد داد.

به گزارش ایلنا، سعید عزیزیان بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس در خصوص بازگشت کریم باقری به پرسپولیس گفت: 

خیلی خوشحالم که کریم باقری بعد از چیزی حدود یک سال و نیم دوری به جایی بازگشت که به آن تعلق داشت. حتماً مدیریت باشگاه، سرمربی را نسبت به جایگاه خاص کریم باقری آگاه ساخته‌اند. او یکی از مفاخر فوتبال ایران و اسطوره‌های باشگاه پرسپولیس بوده که جایگاه خاصی دارد و حتماً موافقت سرمربی تیم را هم گرفته‌اند.

وی در مورد استفاده کریم باقری در کادر خارجی پرسپولیس گفت:

باشگاه در یک حرکت خوب سیدجلال حسینی را بعد از اتمام دوران بازیگری و گذراندن کلاس مربیگری به کادر فنی اضافه کرد و ثمره این اقدام درست را هم دید. بازگرداندن باقری هم حرکت خوبی بود چون بازیکنان تیم حرف‌شنوی خیلی خوبی از او دارند و حتماً این مسأله تعامل خیلی خوبی را بین کادر فنی و بازیکنان به لحاظ فنی و روحی روانی برقرار خواهد کرد. گاریدو هم اگر چند روز حضور باقری را در تیم ببیند حتماً از این موضوع آگاه خواهد شد که چقدر به بازیکنان نزدیک است و برروی بازیکنان به لحاظ مسائل مختلف تأثیر و احاطه دارد. به همین دلیل حتماً جایگاهی خوب را در تیم برای باقری بعد از دیدن توانایی ایشان تعیین خواهد کرد.

عزیزیان در مورد تقابل پرسپولیس با السد و حذکت خاص عفیف مقابل استقلال بیان کرد: به نظرم عفیف به خاطر ترسش آن حرکت را انجام داده چون کسی که قوی باشد و ترس و واهمه‌ای نداشته باشد به آن شکل رجزخوانی نخواهد کرد. عفیف هم با کاری که کرده فقط انگیزه بازیکنان پرسپولیس را خیلی بالا برده و به نوعی شرایط بازی بهتر و برد پرسپولیس را فراهم کرده است. معتقدم اگر پرسپولیس مثل دیدار مقابل الاهلی باشد قطعاً السد را شکست خواهد داد.

او در مورد عملکرد گندوز در پرسپولیس اضافه کرد: این نشان می‌دهد که بازی‌های گندوز در پرسپولیس دیده شده و بازخورد خیلی خوبی داشته. گندوز دروازه‌بان خوب و با دل و جرأتی است که اگر در بعضی صحنه‌ها کمی عجولانه تصمیم نگیرد و در خروج‌هایش بیشتر دقت کند می‌تواند بهترین عملکردش را در پرسپولیس ایفا کند.

عزیزیان در مورد تمدید با اورونوف که خواستار مبلغ ۳ میلیون یورو شده پاسخ داد: به هر حال این مسائل در حیطه تصمیم‌گیری مدیر و هیأت مدیره باشگاه است اما اورونوف نشان داده واقعاً فوتبالیست خیلی قوی است و پرسپولیس نباید این بازیکن را به راحتی از دست بدهد. البته دیدیم در اندک دقایقی که برای تیم ملی کشورش هم به میدان رفت با ترس بازی کرد تا دوباره آسیب نبیند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز