خبرگزاری کار ایران

برنامه فشرده آبی‌پوشان در ۴ روز!

ریسک بزرگ بختیاری‌زاده در استقلال

ریسک بزرگ بختیاری‌زاده در استقلال
کد خبر : ۱۵۴۱۹۹۶

باشگاه استقلال با درخواست سهراب بختیاری‌زاده سرمربی موقت این تیم، می‌خواهد در فاصله ۴ روز به مصاف دو تیم ذوب آهن و النصر عربستان برود.

برخلاف پیش‌بینی‌ها مسئولان باشگاه استقلال تا این لحظه هیچ اقدامی برای تعویق بازی مقابل ذوب‌آهن انجام نداده‌اند. در حالی که به نظر می‌رسید با توجه به انتقال تقابل استقلال و النصر در چهارچوب رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا به کشور امارات، دیدار آبی‌پوشان و ذوب‌آهن در هفته هشتم لیگ برتر ایران در تاریخ 27 مهر ماه لغو شده و به زمان دیگری موکول شود.

اینطور که معلوم است مسئولان باشگاه استقلال در اقدامی غیرمنتظره تمایل به تعویق بازی نداشته و هیچ درخواستی مبنی بر این موضوع به سازمان لیگ ارائه نداده‌اند. گفته می‌شود بختیاری‌زاده با تعویق این بازی مخالفت کرده است.

در حالی که آبی‌پوشان طبق برنامه سازمان لیگ باید 27 مهرماه در هفته هشتم لیگ برتر ایران میزبان شاگردان محمد ربیعی در ورزشگاه شهرقدس باشند، 4 روز بعد باید مقابل تیم النصر در ورزشگاه راشد دبی امارات قرار بگیرند که در چنین شرایطی معلوم نیست سیاست باشگاه استقلال برای عدم تمایل به تعویق بازی مقابل ذوب‌آهن چیست و کادرفنی قرار است چه تدبیری برای ریکاوری بازیکنان در فاصله این 2 بازی فشرده انجام دهد.

البته که این تمام ماجرا نیست و علاوه بر فشردگی و فاصله کم این دو بازی، دردسر بزرگتری یقه استقلال‌ها را چسبیده است؛ علاوه بر سیدحسین حسینی و ابوالفضل جلالی(البته دومی به ایران بازگشت) بازیکنان ایرانی دعوت شده به تیم ملی، گائل کاکوتا و ماشاریپوف هم هستند که به نظر می‌رسد برای رساندن خود به اردوی استقلال در تهران کار سختی دارند.

از آنجایی که ابوالفضل جلالی به دلیل مصدومیت و خروج از لیست، تیم ملی ایران مقابل قطر را همراهی نخواهد کرد و سیدحسین حسینی دروازه‌بان دعوت شده به تیم ملی هم با توجه به حضور علیرضا بیرانوند عملاً شانسی برای حضور در دروازه ایران مقابل قطری‌ها ندارد، این بازیکن مشکلی از بابت خستگی و بازی مقابل ذوب‌آهن نخواهد داشت اما در آن طرف ماجرا کاکوتا و ماشاریپوف 3 روز قبل از تقابل با ذوب‌آهن باید در ترکیب تیم‌های ملی‌شان برای تقابل با تیم‌های ملی تانزانیا و امارات قرار بگیرند که علاوه بر خستگی، داستان پیچیده‌ای برای رسیدن به اردوی استقلال خواهند داشت.

 البته که باتوجه به برگزاری بازی ازبکستان و شاگردان پائولو بنتو در ازبکستان به نظر نمی‌رسد ماشاریپوف با مشکل جدی مواجه شود اما رسیدن کاکوتا از تانزانیا به ایران با توجه به شرایط ویژه پروازی حال حاضر معادله چندمجهولی است که ممکن است حل نشده و این بازیکن نتواند خودش را به بازی مقابل ذوب‌آهن برساند.

در چنین شرایطی معلوم نیست دلیل خونسردی استقلالی‌ها چیست و چرا آنها تا این لحظه درخواستی برای تعویق بازی با ذوب‌آهن نداشته‌اند.

 امیرحسین روشنک مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ هم بعد از قطعی شدن این خبر به این موضوع واکنش نشان داده و در این‌باره گفته است: «استقلال درخواستی برای تعویق این بازی نداده است. این باشگاه خودش هم تمایل دارد که بازی انجام شود. بنابراین بازی استقلال-ذوب‌آهن در موعد خودش برگزار می‌شود.»

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز