خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

افراد با رعایت خط قرمز ها امکان ورود به صحنه سیاسی و قدرت در کشور را دارند

افراد با رعایت خط قرمز ها امکان ورود به صحنه سیاسی و قدرت در کشور را دارند
کد خبر : ۱۴۴۳۲۸۶

استاندار زنجان، با اشاره به اینکه در کشور برای همه افراد جامعه با رعایت خط قرمز ها امکان ورود به حوزه‌های سیاسی و قدرت وجود دارد، گفت: مشارکت حداکثری افراد در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رای موجب تغییر و تحول در کشور خواهد شد.

محسن افشارچی، ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در زنجان، با اشاره به نزدیکی به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهار داشت: الویت اصلی انقلاب اسلامی دموکراسی مردم سالاری است.

استاندار زنجان، با بیان اینکه در ایران هر فردی می تواند و حق دارد وارد صحنه رقابت انتخاباتی شود، ادامه داد: وجود این فضا در کشور حائز اهمیت برای داوطلبان نمایندگی است.

وی، با اشاره به اهمیت تعهد افراد به قانون اساسی در کشور برای ورود به اعلام دواطلبی نمایندگی مجلس، تصریح کرد: در کشور ایران برای همه افراد جامعه به شرط داشتن معیار های مشخص شده قانون اساسی و با رعایت حدود و خط قرمز ها امکان ورود به حوزه و صحنه های سیاسی و قدرت وجود دارد.

استاندار زنجان، با بیان اینکه مدل رای گیری ایران بسیار مدل خاص است، تاکید کرد: یکی از اصلی ترین اتفاقات در این صحنه رقابتی حضور و مشارکت مردم است که تاثیر مستقیم با موضوعات سیاسی در کشور دارد.

به گفته افشارچی، در استان پیش بینی مشارکت 65 درصدی مردم را در انتخابات داریم.

استاندار زنجان، با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات داوطلبان مشارکت و ثبت نامی برای نمایندگی مجلس از شهرستان های استان مطلوب بوده است، تاکید کرد: در این دوره از انتخابات شاهد رقابت مطلوب، ایمن و سالم در استان خواهیم بود.

به گفته افشارچی، در این دوره از انتخابات دموکراسی متکثر داریم که این بسیار انگیزه دهنده برای شرکت افراد در انتخابات است.

استاندار زنجان، با بیان اینکه در پای صندوق های رای با بالا رفتن میزان مشارکت مردم در ا ستان توسط نمایندگان داوطلب ورود به مجلس فشار مسئولین در استان و کشور کاهش می یابد، اضافه کرد: مشارکت افراد در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رای مردم تغییر و تحول در کشور را شاهد خواهند بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز