خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان:

استقرار سامانه های هوشمند در تاسیسات شرکت آبفا استان

استقرار سامانه های هوشمند در تاسیسات شرکت آبفا استان
کد خبر : ۱۴۳۰۶۸۸

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: نخستین نشست مشترک حوزه تحقیقات این شرکت با مرکز تخصصی خدمات فن آوری و اطلاعات جهاد دانشگاهی استان زنجان برای استقرار سامانه های هوشمند در تاسیسات شرکت آبفا استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی محمد نادرخانی، با اعلام این خبر،  اظهار کرد: این نشست با هدف استقرار سامانه های هوشمند پایش پارامترهای محیطی و کنترل دسترسی به پست های زمینی شرکت آبفا برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، افزود: این سامانه با نام اختصاری "ICMS" سامانه ای هوشمند، متمرکز، امن و کاملاً بومی است که با قرارگیری در محیط های متنوع، پارامتر هایی نظیر دما، رطوبت، انرژی، حجم مخازن، فشار ورودی لوله های انتقال و... را کنترل، پایش و مدیریت می کند.

وی، افزود: این سامانه مبتنی بر هوش مصنوعی یک داشبورد مدیریتی است که قادر است تعداد زیادی از محیط ها و اماکن حساس در سطح جغرافیایی وسیع را در بستر شبکه امن، از راه دور و بصورت بر خط مدیریت نموده و با تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده، اطلاعات مهمی نظیر میزان بهره وری و تشخیص شرایط بحرانی را ارئه کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، یادآور شد: از دیگر امکانات این سامانه، میتوان به کنترل متمرکز تردد افراد و خودروها با تعریف پرسنل مجاز، تشخیص مجوزها و مانیتورینگ ترددها بصورت بر خط اشاره کرد.

نادرخانی، گفت: در این نشست مقرر شد کارشناسان حوزه تحقیقات شرکت آبفا استان زنجان از نمونه های عملیاتی شده این سامانه بازدید و همینطور محققین مرکز خدمات فن آوری و اطلاعات جهاد دانشگاهی نیز جهت استقرار این سامانه در شرکت آب و فاضلاب، از تاسیسات این شرکت بازدید متقابل بعمل آورند.

این مسئول در استان، اضافه  کرد: طی 10 روز آینده جلسه نهایی برای استقرار این سامانه در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان برگزار شده و از توانمندی محققین و پژوهشگران بومی استان استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز