خبرگزاری کار ایران

۲ فقره تصادف در جاده‌های زنجان ۵ نفر را مصدوم کرد

۲ فقره تصادف در جاده‌های زنجان ۵ نفر را مصدوم کرد
کد خبر : ۱۴۰۵۳۶۸

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: تصادف در جاده های زنجان _ بیجار و زنجان - میانه پنج نفر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، غلامرضا بخشوده، با اعلام این خبر، افزود: ساعت ۱۴:۳۴ روز گذشته برخورد شاخ به شاخ سمند با پیکان وانت در کیلومتر ۶۳ جاده زنجان به بیجار  توسط نیروی انتظامی به ندای امداد گزارش شد.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان، ادامه داد: ۲ تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای شهید فروزنده گردنه پاپایی شهرستان ایجرود همراه با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی به مصدومان حادثه  اعزام شدند.

وی،  گفت:  این حادثه سه مصدوم برجا گذاشت که توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

بخشوده با بیان اینکه نجاتگران هلال احمر در این حادثه رانندگی اقدام به انجام کمکهای اولیه و پیش بیمارستانی کردند، یادآوری کرد:  این عملیات ساعت ۱۶:۰۴ دقیقه پایان یافت.

وی از وقوع تصادف دیگری در کیلومتر ۱۳ جاده ترانزیت زنجان به میانه خبرداد و افزود: در این سانحه ۲ نفر از سرنشینان مصدوم و توسط اورژانس راهی بیمارستان شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان، گفت: در این سانحه نجاتگران یک نفر  محبوس در خودرو را نجات و تحویل عوامل اورژانس دادند.

بخشوده تعداد مصدومان این حادثه را ۲ نفر بیان کرد و اظهارداشت:  در این سانحه ۲ نیسان به صورت رخ به رخ برخورد کرده بودند.

وی ادامه داد:  این سانحه ساعت ۲۰:۴۵ توسط اورژانس  اطلاع داده شد و عملیات امدادرسانی در ساعت ۲۲:۰۹ دقیقه  پایان یافت.

سرپرست ‌معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان، گفت:  انجام کمک های اولیه، رهاسازی مصدوم و تثبت و کنترل صحنه تصادف از خدمات تیم عملیاتی  پایگاه عوارضی زنجان به تبریز در این سانحه بود.

بخشوده از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز