خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صمت استان زنجان:

عرضه تایر از طریق سامانه در استان در حال انجام است

عرضه تایر از طریق سامانه در استان در حال انجام است
کد خبر : ۱۴۰۳۵۴۸

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، گفت: عملیات اجرایی عرضه تایر با روش جدید و از طریق سامانه در استان از امروز آغاز شده و به محض فراهم شدن بسترهای لازم در سامانه‌های تعریف شده طی روزهای آتی، توزیع آن به صورت آنلاین آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مجید گلشنی منفرد، امروز با اعلام این خبر، گفت: پیش از این لاستیک در سراسر کشور توسط عاملین توزیع می‌شد و هیچ گونه اطلاعاتی از نحوه توزیع آن ثبت نمی‌شد که این امر زمینه ایجاد مشکلاتی همچون کمبود و یا افزایش بی رویه قیمت این محصول را فراهم کرده بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، افزود: طی جلسه ای که در چند روز گذشته در این خصوص با معاون تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، پیشنهاد عرضه تایر به صورت سامانه‌ای به صورت پایلوت در استان زنجان ارائه و مصوب شد.

وی، تصریح کرد: بر این اساس عملیات اجرایی عرضه تایر با روش جدید از امروز (چهارشنبه 12 مهرماه) در استان آغاز و اقدامات لازم در خصوص اختصاص و وصول لاستیک به استان، بستر سازی در سامانه های مشخص شده و تعریف عاملین منتخب در این سامانه ها در حال انجام است که پیش بینی می شود در روزهای آتی شاهد آغاز عرضه آن در استان باشیم.

مدیرکل صمت استان، ادامه داد: بر اساس فرایند تعریف شده ، پس از انجام بسترسازی های لازم ، متقاضیان می توانند جهت خرید لاستیک با مراجعه به یکی از اپلیکیشن های قبضی نو ، کسبی نو ، با سلام و یا تولید ایرانی نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کرده و پس از تائید صورت گرفته توسط سامانه می توانند یکی از عاملین تعریف شده در سامانه مورد نظر را در استان تعیین و لاستیک را با قیمت مصوب تنظیم بازار خریداری کنند.

وی، یادآور شد: هر شخص در بازه زمانی مشخص شده ، مجاز به خرید یک جفت لاستیک از سامانه خواهد بود.

گلشنی منفرد، در پایان با تاکید بر اینکه در این روش خرید به صورت آنلاین بوده و مردم نیاز به حضور در مراکز عرضه ندارند، اضافه کرد: در مرحله نخست 30 عامل منتخب توزیع لاستیک در استان جهت ثبت در سامانه های تعریف شده به وزارت صنعت، معدن و تجارت، معرفی شده است که افراد می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه‌ها، لیست عاملین را مشاهده و انتخاب کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز