خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن استان خبر داد:

اتمام عملیات اجرایی 1200 واحد مسکونی روستایی محرومین در قزوین

اتمام عملیات اجرایی 1200 واحد مسکونی روستایی محرومین در قزوین
کد خبر : ۱۱۳۴۰۸۷

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین گفت: هزار و ۲۰۰ واحد مسکن، ویژه محرومان در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن، اصغر گونجی گفت: هزار و ۲۰۰ واحد مسکن، ویژه محرومان در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین اظهار کرد: همزمان با احداث طرح تامین و احداث مسکن محرومان در روستاها، شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و شهر قزوین، سهم این استان ۲ هزار واحد تعیین شد.

وی ادامه داد: متقاضیان این طرح پس از ثبت نام، پالایش و بررسی‌های لازم در حوزه‌های مربوطه توسط این نهاد، کمیته امداد و بهزیستی، شناسایی و پس از فراخوان، تسهیلات در نظر گرفته شده با معرفی متقاضیان به بان‌ های عامل صورت گرفت.

این مسئول عنوان کرد: با معرفی ۲ هزار متقاضی این طرح به بانک‌های عامل تاکنون هزار و ۹۰۰ متقاضی موفق به عقد قرارداد و دریافت تسهیلات شده‌اند.

وی با بیان اینکه سقف تسهیلات در نظر گرفته برای هر یک از واحدهای مسکونی ویژه محرومان، سال گذشته ۵۰۰ میلیون ریال و امسال نیز یک میلیارد ریال از محل طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی به اضافه ۳۰۰ میلیون ریال به صورت بلاعوض براساس تفاهم نامه منعقد بین سازمان مدیریت و این نهاد در نظر گرفته شد، تصریح کرد: دوره مشارکت مدنی و فروش اقساطی تسهیلات یاد شده با بازپرداخت ۲۰ ساله در نظر گرفته شد و ضمانت تسهیلات نیز به صورت زنجیره‌ای در دستور کار بانک‌ها قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن قزوین کل تسهیلات در نظر گرفته شده برای ۲ هزار واحد مسکن اقشار محروم روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان را ۶۰۰ میلیارد ریال اعلام و یادآور شد: بنیاد مسکن از محل تسهیلات بلاعوض نیز تاکنون ۳۴۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال نیز به متقاضیان پرداخت کرده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز