خبرگزاری کار ایران

دوستان خودرو؛ ضامن امنیت و کیفیت

دوستان خودرو؛ ضامن امنیت و کیفیت
کد خبر : ۱۴۹۸۰۳۵

یکی از مشخصه‌های دوستان خودرو این است که شرکت مذکور در 7 روز هفته و به طور 24 ساعته، از مشتریان خود پشتیبانی و به سوالات آنها پاسخگو است. قطعات سیستم ترمز، قطعات جانبی موتور، قطعات جانبی سوخت رسانی، قطعات برقی، فیلتر بنزین، فولی و ... از جمله لوازماتی هستند که در این شرکت ارائه و حتی به صورت پست اکسپرس به سراسر ایران ارسال می‌ شود.

به گزارش ایلنا، کمتر محصولی در زمینه تولید و توزیع لوازم خودرو یافت می شود که از سوی شرکت مربوطه با اطمینان بالا، کیفیتش ضمانت لازم را داشته باشد. با این وصف صنایع خودروی دوستان که با نام "دوستان خودرو" شناخته  می‌شود، چنین تضمینی را همیشه بابت تولید و خدمات خود ارائه می‌کند. این برند در سال 1382 توسط “برادران بنی انسان” در حوزه‌ی لوازم یدکی خودرو به ثبت رسید.

شرکت مذکور مانند هر شرکت دیگری در ابتدا به صورت فروشگاهی و محدود فعالیت خود را آغاز کرد. هر چند همین فعالیت‌های محدود، در ادامه منجر به تجارب بزرگی شد تا برادران بنی‌انسان بتوانند زمینه‌ی فعالیتی خود را گسترش دهند. در نهایت صنایع خودرویی دوستان، فعالیت رسمی و عملی‌اش را از ابتدای سال 1396 آغاز می‌کند.

یکی از مشخصه‌های دوستان خودرو این است که شرکت مذکور در 7 روز هفته و به طور 24 ساعته، از مشتریان خود پشتیبانی و به سوالات آنها پاسخگو است. قطعات سیستم ترمز، قطعات جانبی موتور، قطعات جانبی سوخت رسانی، قطعات برقی، فیلتر بنزین، فولی و ... از جمله لوازماتی هستند که در این شرکت ارائه و حتی به صورت پست اکسپرس به سراسر ایران ارسال می‌گردد.

ناگفته نماند که این شرکت در حال حاضر تخفیف 3 درصدی را در دستور کار خود قرار داده است. جهت اطلاع بیشتر این قسمت کلیک کنید.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز